اخبار داغ

بر اساس شنیده‎ها؛

احتمال تغییر مشاوران استاندار کهگیلویه و بویراحمد/ مشاور امور ایثارگران در تیررس استاندار

احتمال تغییر مشاوران استاندار کهگیلویه و بویراحمد/ مشاور امور ایثارگران در تیررس استاندار
بر اساس شنیده‎ها یکی از تغییراتی که به زودی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد رسمی خواهد شد تغییر در مشاور امور ایثارگران استاندار است که از مدتی پیش بحث آن مطرح شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس همیشه تغییر در راس مدیریت سازمان ها و نهادهای مختلف با تغییرات در مجموعهه های پایین دستی وجود دارد و این موضوع امری اجتناب ناپذیر است، استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد نیز پس ار روی کار امدن اقدام به تغییر در برخی از پست ها زده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, همیشه تغییر در راس مدیریت سازمان ها و نهادهای مختلف با تغییرات در مجموعهه های پایین دستی وجود دارد و این موضوع امری اجتناب ناپذیر است، استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد نیز پس ار روی کار امدن اقدام به تغییر در برخی از پست ها زده است.,

حسین کلانتری با وجود این که در مراسم معارفه خود در خصوص تغییر مدیران گفته بود با همین تیم فعلی به کار خود ادامه می دهد اما خیلی زود تغییرات را از مدیران ستادی در استانداری آغاز کرد.

,

با توجه به سیاست های کلانتری و همچنین آغاز تغییرات از مدیران ستادی، شنیده شده است سعی دارد تغییراتی در سیستم مشاوران خود اتخاذ کند و از نیروهای مبتکر و جدید استفاده کند که توانایی بیشتری در ارائه راهکارهای لازم در حوزه های کاری مرتبط با خود داشته باشند.

, با توجه به سیاست های کلانتری و همچنین آغاز تغییرات از مدیران ستادی، شنیده شده است سعی دارد تغییراتی در سیستم مشاوران خود اتخاذ کند و از نیروهای مبتکر و جدید استفاده کند که توانایی بیشتری در ارائه راهکارهای لازم در حوزه های کاری مرتبط با خود داشته باشند.,

بر اساس شنیده ها یکی از این تغییرات که به زودی رسمی خواهد شد تغییر در مشاور امور ایثارگران استاندار است که از مدتی پیش بحث آن مطرح شده است.

, بر اساس شنیده ها یکی از این تغییرات که به زودی رسمی خواهد شد تغییر در مشاور امور ایثارگران استاندار است که از مدتی پیش بحث آن مطرح شده است.,

گفتنی است محمود داربام از حدود 6 سال پیش تاکنون به عنوان مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در امور ایثارگران در دولت های یازدهم و دوازدهم بوده است.

, گفتنی است محمود داربام از حدود 6 سال پیش تاکنون به عنوان مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در امور ایثارگران در دولت های یازدهم و دوازدهم بوده است.,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه