اخبار داغ

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه خبر داد؛

توزیع ۷۸ هزار سری جهیزیه در سطح کشور

توزیع ۷۸ هزار سری جهیزیه در سطح کشور
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران از توزیع ۷۸ هزار سری جهیزیه در سطح کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، سردار سید ضیاءالدین حزنی در مراسم افتتاحیه ۳۲۰۰ پروژه عمرانی و ۱۲۵۰ پروژه محرومیت زدایی که با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران و جمعی از مسئولان در حسینیه ثارالله ارومیه آغاز شد، اظهار داشت: در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و رونق تولید  و با هدفگردش سرمایه ملی ایرانی ۲ هزار و ۲۳۶ سری جهیزیه در استان های آذربایجان غربی و کردستان توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی، با تاکید بر اینکه این جهیزیه ها هر سری به ارزش ۶ میلیون تومان و از اقلام ایرانی تهیه شده، افزود: ۵۰۰ سری در آذربایجان غربی و ۵۰۰ سری در کردستان توزیع شد که همه اقلام ایرانی هستند و در کارخانجات ایرانی درست شده که هم ایجاد شغل برای کارگران ایرانی شود و هم لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب در رونق تولید باشد.

,

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران گفت: تا امروز ۵۳ هزار جهیزیه توسط سپاه های استانی تهیه شد و توسط قرارگاه های نیروی زمینی و دریایی و هوافضای سپاه در کشور توزیع شد، ۱۶ هزار جهیزیه توسط قرارگاه محرومیت زدایی، کمیته امداد و آستان قدس توزیع شد و بیشترین توزیعات جهیزیه توسط نیروی زمینی در جنوب شرق و شمالغرب کشور بوده است.

,

سردار حزنی ابراز کرد: تا امروز توسط همه رده های سپاه در کشور ۷۸ هزار جهیزیه تهیه و در سطح کشور با اعتباری بالغ بر ۴۶۸ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان توزیع شد.

,

وی با تقدیر از همه افرادی که در این زمینه یاری رسان سپاه بوده اند، گفت: ۱۱ هزار و ۷۹۸ مورد پروژه های عمرانی در این قرارگاه اجرا شده که حدود ۴۸۲۶ پروژه بهداشت و سلامت بوده و ۱۸۶۵ پروژه فقط در احداث و مرمت و بهسازی مساجد با ۷۰ میلیارد و ۸۱۲ میلیون تومان بوده است.

,

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران گفت: ۲ هزار راه با اعتبار ۱۱۸۸میلیارد تومان، احداث مسکن محرومین به تعداد ۱۵۴۶ مسکن با اعتبار ۵۷ میلیارد و ۴۰۳ میلیون،  ۳۰۸ مدرسه با اعتبار ۸ میلیارد و  ۴۱۵ میلیون تومان، آبرسانی و بهسازی و مرمت مزار شهدا، احداث قنات و چاه، اشتغال، کارآفرینی، احداث دیوارهای حائل، توزیع سبد بهداشتی، برپایی بیمارستان صحرایی و توزیع تجهیزات مساجد برای ۲۳۵۴ مسجد از دیگر اقدامات این قرارگاه در راستای محرومیت زدایی بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه