اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان همدان:

ایجاد تمدن اسلامی زمینه ظهور را فراهم می کند

ایجاد تمدن اسلامی زمینه ظهور را فراهم می کند
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: گفت: یکی از کارهایی که برای ظهور حضرت باید انجام شود ایجاد تمدن اسلامی است که در بیانیه گام دوم به خوبی مقام معظم رهبری به آن اشاره کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهمدان؛ آیت الله حبیب الله شعبانی صبح امروز در جمع فرماندهان و کارکنان یگان ویژه همدان با بیان اینکه سن جوانی سنی است که انسان می تواند به راحتی در برابر خواسته های نفسانی ایستادگی کند  افزود: شاید دوران جوانی تنها فرصت ما باشد چرا که انسان فرصت زیادی برای این کار ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی  در ادامه با اشاره به اینکه اسلام با خشونت هیچ رابطه ای ندارد چرا که خشونت نفی شده است ادامه داد: اما اگر خشونت جز معدود موضوعات باشد مثل نیاز به بریدن پایی که زخم شده است و هر لحظه امکان دارد بیماری به سراسر بدن سرایت کند، خشونت در آن لازم است.

,

نماینده ولی فقیه در استان همدان، بیان کرد: نتیجه عدم خشونت در برخورد با موضوعات حساس، فرا گیر شدن آلودگی در همه جامعه است، همانند فعالیت های نیروهای یگان ویژه که اگر شما برخورد جدی نداشته باشید جامعه با مشکل مواجه می شود.

,

وی گفت: یکی از کارهایی که برای ظهور حضرت باید انجام شود ایجاد تمدن اسلامی است که در بیانیه گام دوم به خوبی حضرت آقا به آن اشاره کرده اند.

,

آیت الله شعبانی در پایان گفت: بنده در هر مرکز نظامی که می روم به احترام عزیزان نظامی ایستاده صحبت می کنم چرا که شما نه تنها اهل مجاهدت هستید بلکه جوانی خودتان را برای آسایش کشور گذاشته اید و امیدوارم روزی همه ما جز یگان ویژه حضرت ولی عصر باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه