اخبار داغ

گزارش تصویری/

تصاویر/ معدن سرب و روی انگوران زنجان

تصاویر/ معدن سرب و روی انگوران زنجان
معدن سرب و روی انگوران واقع در شهرستان ماهنشان و در ۱۳۵ کیلومتری جنوب غربی شهر زنجان، به عنوان بزرگترین معدن سرب و روی خاورمیانه است. معدن انگوران ازنظر عیار بالای فلز محتوی، از معادن نادر در جهان است و معدنکاری در این معدن به صد‌ها سال پیش باز می‌گردد.
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معدن انگوران با ذخیره بیش از 25 میلیون تن (بیش از 46% ذخایر ایران) بزرگترین معدن سرب و روی خاورمیانه در 130کیلومتری جنوب غربی زنجان با مختصات 47.20 طول شرقی و36.40عرض شمال در منطقه ای با ارتفاع متوسط2950 متر از سطح دریا قرار گرفته است. همچنین در فاصله 25 کیلومتری معدن، کارخانه تغلیظ سرب و روی در نزدیکی روستای دندی بنا شده است. برای رسیدن به معدن باید پس ازطی مسافت بین تهران تا زنجان، وارد جاده ارتباطی زنجان- بیجار وپس از طی 5 کیلومترمسافت این جاده به سمت راست منحرف و وارد جاده ارتباطی زنجان- دندی شد. فاصله زنجان تا معدن انگوران110 کیلومتراست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, معدن انگوران با ذخیره بیش از 25 میلیون تن (بیش از 46% ذخایر ایران) بزرگترین معدن سرب و روی خاورمیانه در 130کیلومتری جنوب غربی زنجان با مختصات 47.20 طول شرقی و36.40عرض شمال در منطقه ای با ارتفاع متوسط2950 متر از سطح دریا قرار گرفته است. همچنین در فاصله 25 کیلومتری معدن، کارخانه تغلیظ سرب و روی در نزدیکی روستای دندی بنا شده است. برای رسیدن به معدن باید پس ازطی مسافت بین تهران تا زنجان، وارد جاده ارتباطی زنجان- بیجار وپس از طی 5 کیلومترمسافت این جاده به سمت راست منحرف و وارد جاده ارتباطی زنجان- دندی شد. فاصله زنجان تا معدن انگوران110 کیلومتراست.,

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه