اخبار داغ

رئیس شوای شهر سرکان خبر داد:

تکمیل پروژه کمربندی سرکان، نیازمند ۴میلیارد تومان اعتبار/رونق اقتصادی سرکان در گرو توسعه زیرساخت های گردشگری است

تکمیل پروژه کمربندی سرکان، نیازمند ۴میلیارد تومان اعتبار/رونق اقتصادی سرکان در گرو توسعه زیرساخت های گردشگری است
رئیس شورای شهر سرکان از اتمام زیرسازی کمربندی این شهر تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: برای تکمیل این طرح به چهار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهمدان؛ شهر سرکان مملو از باغ های بسیاری است و در واقع باید گفت سرکان در وسط باغ های به هم پویسته بنا شده است و آن را باغ شهر می نامند.
و اما این شهر زیبا برای پیشرفت، آبادانی و بهره گیری از جاذبه های طبیعی خود نیاز به همت همه همشهریان و یاری رساندن به شورای شهر دارد تا با وحدت و یکدلی مسیر توسعه شهر را رقم بزنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,
,

درباره برخی مسائل مرتبط با شهر سرکان به گفت و گو با رئیس شورای شهر سرکان پرداختیم.

,

توجه به توسعه گردشگری، سبب رونق اقتصادی سرکان می شود
«محمد منیعی» رئیس شورای شهر سرکان در گفت و گو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: سرکان به خودی خود از جاذبه های طبیعی و بکر برخوردار است که می تواند در جذب توریست و مسافر و در نهایت رونق اقتصادی شهر کمک شایانی کند.

, توجه به توسعه گردشگری، سبب رونق اقتصادی سرکان می شود, توجه به توسعه گردشگری، سبب رونق اقتصادی سرکان می شود,
,

وی با بیان اینکه توسعه زیرساخت های این شهر در حفظ گردشگران می تواند مؤثر باشد، اظهار کرد: آنچه که این روزها زمینه به تعویق افتادن تکمیل و بهره برداری از پروژه کمربندی را فراهم ساخته، تنها کمبود اعتبارات مالی است.

,

تکمیل پروژه کمربندی سرکان، نیازمند ۴میلیارد تومان اعتبار

, تکمیل پروژه کمربندی سرکان، نیازمند ۴میلیارد تومان اعتبار, تکمیل پروژه کمربندی سرکان، نیازمند ۴میلیارد تومان اعتبار,

رئیس شورای شهر سرکان از اتمام زیرسازی و بیس ریزی کمربندی این شهر تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: برای تکمیل این طرح به چهار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تاکنون پیگیری هایی هم از سوی شهردار و هم از سوی شورای شهر شده است.

,

حل مشکل ۱۷ ساله اسناد واحدهای نیمه تمام یک شهرک

, حل مشکل ۱۷ ساله اسناد واحدهای نیمه تمام یک شهرک, حل مشکل ۱۷ ساله اسناد واحدهای نیمه تمام یک شهرک,

منیعی با بیان اینکه بالاخره مشکل ۱۷ ساله شهرک ولیعصر سرکان که به نوعی تعارض بین بنیاد مسکن و راه و شهرسازی بود، حل شد، تصریح کرد: درچند ماه اخیر اسناد واحدهای نیمه تمام شهرک ولیعصر سرکان نیز با حکم دستگاه قضائی آزاد شده است.

,

وی ادامه داد: موارد مرتبط با پروژه های آبی از جمله آب بندهای سیاه کمر و بریوه به جد در دست پیگیری است تا جایی که موافقت لازم برای افزایش تاج هر دو آب بند و لایروبی مورد نیاز اخذ شده است.

,

ساختمان آتشنشانی سرکان به زودی افتتاح می شود

, ساختمان آتشنشانی سرکان به زودی افتتاح می شود, ساختمان آتشنشانی سرکان به زودی افتتاح می شود,

«سجاد آقایانی» سرپرست شهرداری شهر سرکان هم با اشاره به در دست ساختن بودن ساختمان آتش نشانی شهر سرکان، گفت: این پروژه نیز پیشرفت های قابل قبولی داشته و امیدواریم به زودی برای خدمت رسانی به مردم سریعت تر به بهره برداری برسد.

,

وی به درخواست های مکرر شورا از مسئولان کشوری برای مساعدت های مالی در راستای تعریض معابر شهر سرکان هم پرداخت و گفت: تملک زمین های اطراف این خیابان ها یکی از مشکلات پیش روی در تعریض معابر است و این مسئله سبب کند شدن اجرای طرح شده است.

,

مزایده گذاشتن اماکن تجاری ساختمان جدید شهرداری سرکان برای حل مشکلات مادی

, مزایده گذاشتن اماکن تجاری ساختمان جدید شهرداری سرکان برای حل مشکلات مادی, مزایده گذاشتن اماکن تجاری ساختمان جدید شهرداری سرکان برای حل مشکلات مادی,

سرپرست شهرداری سرکان تصریح کرد: بودجه این شهرداری این شهر اندک است تا جایی که در پرداخت حقوق کارکنان خود با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کند، بدین ترتیب در پرداخت مابه التفاوت خانه های مسکونی خیان های شهید صدوقی و امام با مشکل روبرو شده است.

,

آقایانی عنوان کرد: امیدواریم که با مزایده گذاشتن اماکن تجاری ساختمان جدید شهرداری این شهر تا حدودی بخشی از مشکلات مادی را حل کنیم.

,

به گزارش عصرهمدان؛ امید است تا با همدلی، وحدت و یکپارچگی مسئولان و به ویژه اهالی باغ شهر سرکان، شاهد پیشرفت های این شهر به ویژه در حوزه توسعه گردشگری باشیم، چرا که این شهر به دلیل موقعیت جغرافیایی و باغ های اطرافش می تواند مقصد زیبایی برای مسافران و گردشگران در چهار فصل سال باشد.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه