اخبار داغ

رئیس بسیج سازندگی اصفهان:

اگر امکانات لازم در اختیار جهادگران بسیجی باشد، ایرانی آباد خواهیم داشت

اگر امکانات لازم در اختیار جهادگران بسیجی باشد، ایرانی آباد خواهیم داشت
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان گفت: اگر جهادگران آن امکاناتی که لازم است را در اختیار داشته باشند کارهای بسیار بزرگی انجام می‌دهند و در واقع ایرانی آباد خواهیم داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار احسان‌اله رضاپور در گفتگو با صاحب نیوز بیان کرد: مقام معظم رهبری تاکید فراوانی بر بحث‌های خدمت‌رسانی و فعالیت گروه‌های جهادی داشتند و همچنین در دیدارهای اخیر که با ایشان داشتیم بر فعالیت هسته‌های خدمت‌رسانی تاکید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان با اشاره به این‌که رهبری تعبیر تصویر واقعی کشور را برای جهادگران داشتند، ادامه داد: بسیاری از کارهای بزرگ در پیچ و خم و بروکراسی‌های اداری مانده و مغز کلام برخی آقایان نمی‌شود و نمی‌توانیم است.
,
 
,
وی افزود: گروه‌های جهادی نشان دادند که با کمترین امکانات و کمترین هزینه‌ها می‌توان بزرگترین کارها را انجام داد؛ در حال حاضر باید به درون نگاه کنیم نه این‌که به بیرون نگاه داشته باشیم.
,
 
,
رضاپور تصریح کرد: نگاه به درون یعنی از توانمندی‌های خود استفاده کنیم.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان در ادامه خاطر نشان کرد: در جریان سیل‌های اخیر دیدیم که گروه‌های جهادی در این مقوله ورود پیدا کردند و کار را با تلاش شبانه‌روزی پیش بردند.
,
 
,
وی همچنین گفت: موضوعی که رهبری هم مطرح کردند این است که باید با نگاه به درون و توانمندی داخلی و در دستور کار قرار دادن اقتصاد مقاومتی کارها را انجام بدهیم.
,
 
,
این مسئول اجرائی استان در بخش دیگری از گفتگوی خود ابراز داشت: بسیاری از پروژه‌ها بر زمین می‌ماند و انجام نشدن پروژه‌ها را به بودجه گره زده و همیشه می‌گویند بودجه نیست و نمی‌شود کار کرد؛ در حالی‌که ما بهترین پتانسیل را در کشور در دل نیروهای خدوم و نیروی انسانی گروه‌های جهادی داریم.
,
 
,
رضاپور گفت: جهادگران مشتاق خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی هستند، اما اگر آن امکاناتی که لازم است را در اختیار داشته باشند کارهای بسیار بزرگی انجام می‌دهند و در واقع ایرانی آباد خواهیم داشت؛ چرا که در حقیقت جهادگران تصویر واقعی از کشور را به نمایش می گذارند.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان در پایان معتقد بود: رهبری هم چنین نگاهی داشتند که باید نیروهای جهادی و همه مردم اعم از مسئول و غیر مسئول ورود پیدا کنند و تصویر واقعی از اقتصاد مقاومتی را نشان بدهند تا بتوانیم تمام مشکلات را از سر راه برداریم و در واقع پیشرفت حاصل کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه