اخبار داغ

امام‌جمعه موقت اصفهان:

جهادگران تصویر واقعی از جمهوری اسلامی ایران به دنیا نشان می‌دهند

جهادگران تصویر واقعی از جمهوری اسلامی ایران به دنیا نشان می‌دهند
امام‌جمعه موقت اصفهان گفت: جهادگران تصویری زیبا و واقعی از جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان می‌دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر در گفت‌وگو با صاحب نیوز با بیان این‌که آغاز و شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی ایران با جهادگری‌ و فداکاری‌ها و حضور جوانان انجام‌شده، اظهار کرد: افرادی دیروز با فداکاری و فعالیت جهاد گونه از خاک کشور و انقلاب تازه شروع‌شده دفاع کردند و امروز این جوانان هستند که با فعالیت‌های جهادی کمبودها را جبران می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
امام‌جمعه موقت اصفهان گفت: بدنه بسیجی، سپاهی و ارتشی روحیه جهادی دارند؛ این فعالیت‌های جهادی در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی و اقتصادی، سازندگی، مبارزه با دشمن و … تعریف می‌شود.
,
 
,
وی افزود: افرادی هم که در عرصه رسانه برای اهداف انقلاب و حمایت از حقوق ملت فعالیت می‌کند، جهادگر است؛ روحیه‌ی جهادی روحیه بزرگی است که در همه عرصه‌ها می‌تواند ظهور داشته باشد.
,
 
,
حجت‌الاسلام رهبر با بیان اینکه باید روحیه جهادی را تجلیل و آن را توسعه داد، تصریح کرد: رهبر انقلاب پیرامون بسیج سازندگی و جهادگران از عبارتی مانند «تصویر واقعی کشور» به کار می‌بردند؛ در واقع جهادگران تصویر واقعی از جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان می‌دهند.
,
 
,
وی اضافه کرد: زمانی که پهپاد امریکایی را ساقط می‌شود شکوه و قدرت ایران اسلامی به دنیا نشان داده می‌شود؛ زمانی که فرزندان این کشور در جهاد شرکت می‌کنند نمادی از روحیه حاکم کشور هستند.
,
 
,
امام‌جمعه موقت اصفهان با توضیح اینکه روحیه جهادی در جوانان ما تصویری از روحیه 80 میلیون انسان است، بیان کرد: این روحیه نشان از دین و احکام دینی جامعه ایرانی است؛ زمانی که به ایران نگاه می‌کند با جوانان آمده برای جهاد روبه‌رو می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه