اخبار داغ

بررسی یک مطالبه؛

ایستگاه قطاری که با پیگیری، برای تویسرکانی ها زنده شد

ایستگاه قطاری که با پیگیری، برای تویسرکانی ها زنده شد
نماینده مردم تویسرکان در مجلس گفت: هیچ گونه توقفگاه، سوزبانی و ایستگاه قطاری برای شهرستان تویسرکان در نظر گرفته نشده بود تا آن که با پیگیری های مداوم، ایستگاه قطار باباکمال برای مردم این شهرستان به تصویب رسید و اکنون ساخت آن در دست اجرا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهمدان؛ هر شهر و دیاری برای پیشرفت نیاز به توسعه زیرساخت هایی از جمله، راه ها و محورهای مواصلاتی دارد.توجه به حوزه های صنعت و کشاورزی هم با در نظر گرفتار شرایط آب و هوایی و جغرافیایی یک شهرستان می تواند رونق اقتصادی آن شهر را رقم بزند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

یکی از مطالبلات مردم تویسرکان توسعه راه ها است تا دسترسی به دیگر شهرها با شرایط مناسب تری انجام شود، از این رو به سراغ نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی می رویم تا این خواسته مردم را به او انتقال داده و پاسخش را نشر دهیم.

,

ایستگاه قطاری که با پیگیری، برای تویسرکانی ها زنده شد

, ایستگاه قطاری که با پیگیری، برای تویسرکانی ها زنده شد, ایستگاه قطاری که با پیگیری، برای تویسرکانی ها زنده شد,

در این باره «محمدمهدی مفتح» نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: توسعه راه ها از ضرورت های لازم برای رونق اقتصادی یک شهرستان محسوب می شود، چرا که اگر جاده مناسبی نداشته باشیم نه در گردشگری موفق هستیم و نه در حمل و نقل تولیدات واحدهای صنعتی به دیگر شهرها.

,

وی اظهار کرد: هیچ گونه توقفگاه، سوزبانی و ایستگاه قطاری برای شهرستان تویسرکان در نظر گرفته نشده بود تا آن که با پیگیری های مداوم، ایستگاه قطار باباکمال برای مردم این شهرستان به تصویب رسید و اکنون ساخت آن در دست اجرا است.

,

نماینده مردم تویسرکان در مجلس افزود: مطالعه طرح زیرگذر سه راهی فرسفج به اتمام رسیده، همچنین قرار بر آن است بعد از بهره برداری از این زیر گذر محور سه راهی فرسفج تا میدان ورودی این شهر دو بانده شود.

,

تویسرکان، با برخورداری از زنجیره تولید نهال گردو گواهی شده، بیشتر شناخته می شود

, تویسرکان، با برخورداری از زنجیره تولید نهال گردو گواهی شده، بیشتر شناخته می شود, تویسرکان، با برخورداری از زنجیره تولید نهال گردو گواهی شده، بیشتر شناخته می شود,

مفتح در ادامه از اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو و انجام زنجیره تولید نهال گردو گواهی شده در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: تویسرکان، با برخورداری از زنجیره تولید نهال گردو گواهی شده و برند شدن گردویش بیشتر شناخته می شود و این گام مؤثری برای زمینه چینی صادرات گردو می تواند باشد.

,

با بهره برداری از سد خرمرود تأمین آب راحت تر و گردشگری توسعه می یابد

, با بهره برداری از سد خرمرود تأمین آب راحت تر و گردشگری توسعه می یابد, با بهره برداری از سد خرمرود تأمین آب راحت تر و گردشگری توسعه می یابد,

وی همچنین عنوان کرد: سد خرمرود که از ردیف بودجه خارج شده بود، پس از سال ها با پیگیری های انجام شده در ردیف بودجه های ملی قرار گرفت و اکنون در دست ساخت است.

,

نماینده مردم تویسرکان در مجلس افزود: این سد پس از بهره برداری نه تنها آب شرب و کشاورزی مردم منطقه خرمرود را تأمین می کند بلکه از آنجا که در حاشیه جاده قرار دارد در توسعه گردشگری هم مؤثر خواهد بود.

,

مفتح به مسئله تصفیه خانه سد سرابی هم اشاره کرد و گفت: قرار بر آن است تا پس از راه اندازی این تصفیه خانه سالانه یک میلیون متر مکعب از آب سد سرابی به دهستان سیدشهاب اختصاص یابد.

,

حوزه بهداشت و درمان هم فراموش نشد

, حوزه بهداشت و درمان هم فراموش نشد, حوزه بهداشت و درمان هم فراموش نشد,

وی اظهار کرد: روند ساخت پروژه بیمارستان قائم(عج) تویسرکان هم که در سالیان گذشته متوقف یا کند شده بود، خوشبختانه با پیگیری ها، تکمیل این پروژه نیز در دو سه سال گذشته به جد در دستور کار قرار گرفت و با توجه به وعده راه و شهرسازی امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسد.

,

به گزارش عصرهمدان؛ توجه به حوزه های زیرساختی از جمله بهداشت و درمان، آب شرب و کشاورزی و به ویژه راه ها و توسعه آن ها از مواردی است که می تواند مسیر پیشرفت یک شهرستان را فراهم سازد، امید آن که متولیان امر در پیگیری مطالبات مردمی در سطوح ملی و استانی تمام تلاش خود را داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه