اخبار داغ

امام جمعه شهرستان بجنورد:

جهادگران بسیجی نگاه مردم را نسبت به نظام تقویت می‌کنند/ تأکید رهبری به رویه جهادی در گام دوم انقلاب

جهادگران بسیجی نگاه مردم را نسبت به نظام تقویت می‌کنند/ تأکید رهبری به رویه جهادی در گام دوم انقلاب
امام جمعه بجنورد با بیان اینکه در اردوهای جهادی نفس انسان ساخته و پرداخته می‌شود، گفت: جهادگران بسیجی از لحاظ معنوی رشد می کنند و از لحاظ اجتماعی نگاه مردم را نسبت به نظام اسلامی تقویت می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصر اترک در رابطه با جهادگران بسیجی و اردوهای بسیجی اظهار کرد: جهاد در همه میدان ها نوعی ارزش محسوب می شود، گاهی جهاد با دشمن،گاهی جهاد با نفس و گاه این جهاد به معنای سازندگی معنا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

وی ادامه داد: جهاد سازندگی، کمک و همراهی همشهریان، هم استانی و هم نوعانمان در ساخت و ساز منازل، راهسازی، باغداری، دامداری است تا رونقی در تولید و زندگی  افراد مناطق محروم ایجاد شود که امری ارزشمند و پسندیده است.

,

حجت الاسلام یعقوبی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب رویه جهادی را به عنوان یک دستورالعمل مطرح کردند و از جوانان خلاق، مبتکر، کارآمد خواستند تا با روحیه جهادی و نگاه انقلابی در راه خدمت به مردم گام بردارند.

,

وی اضافه کرد: قطعا اردوهای جهادی تاثیر بسزایی در نگاه مردم ایجاد می کند و آنها این اقدامات و اعمال را به حساب نظام انقلابی و حاکمیت دینی می گذارند.

,

امام جمعه شهرستان بجنورد با اشاره به اینکه اردوهای جهادی و اقدامات صورت گرفته در آنها قدمهای مبارکی هستند، افزود: حضور جهادگران بسیجی باهدف خدمت رسانی از سراسر کشور به دورترین نقاط محروم یک استان سازنده است و نوعی کلاس اخلاق و تربیت محسوب می‌شود.

,

وی با بیان اینکه در اردوهای جهادی نفس انسان ساخته و پرداخته می شود، ادامه داد: جهادگران بسیجی از لحاظ معنوی رشد می کنند و از لحاظ اجتماعی اقدامات صورت گرفته در این اردوها نگاه مردم را نسبت به نظام اسلامی تقویت می کنند.

,

حجت الاسلام یعقوبی در انتها بیان داشت: امید داریم که تعداد این اردوها بیش از این شود و بتوانیم قدمی هر چند کوچک برای خدمت به مردم برداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه