اخبار داغ

مسئول اردویی سپاه ناحیه همدان:

بزرگ ترین نمایش بازسازی واقعه غدیر در همدان به اجرا در می آید

بزرگ ترین نمایش بازسازی واقعه غدیر در همدان به اجرا در می آید
مسئول اردویی سپاه ناحیه همدان گفت: بزرگ ترین نمایش میدانی غرب کشور به مناسبت عید غدیر در شهر همدان واقع در باغ موزه به اجرا درمی آید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس صفایی مسئول اردویی سپاه ناحیه همدان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان، گفت: این نمایش با همکاری سپاه ناحیه همدان و هیات های مذهبی به منظور گسترش، ترویج و اتتقال فرهنگ غدیر، ولایت و امامت به نوجوانان و نسل های آینده در همدان برگزار می شود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی ادامه داد: جوانان و نوجوانان شیعه باید با معنی ولایت و امامت انس بگیرند و در کشور ما به این موضوع در قالب فرهنگی کم پرداخته شده است بنابراین اجرای نمایش های متععد واقعه غدیر را در ذهن مردم تداعی می کند .

,

صفایی عنوان کرد: شیعه مظلوم است و به واقعه غذیر زیاد پرداخته نمی شود و هدف ما از بازسازی واقعه غدیر ماندن آن در ذهن مردم است .

,

وی تاکید کرد: سال 93 یکبار در همدان برگزار شد و به مدت یک هفته هر روز نمایش داشتیم اما امسال یک روز داریم و آن هم در روز عید غدیر خم است که از امروز در سطح شهر بنر و بیلبورد نصب می شود و تلویزیون های شهری در تبلیغات این برنامه به ما کمک می کنند .

,

مسئول اردویی سپاه ناحیه همدان گفت: این مراسم 29 مردادماه از ساعت 18 تا 20 در باغ موزه همدان برگزار می شود و حضور برای عموم آزاد است .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه