اخبار داغ

امام‌جمعه پردیسان :

جهادگر بسیجی یک نیروی انقلابی کامل است / رهبر انقلاب همواره از برگزاری اردوهای جهادی حمایت کرده‌اند

جهادگر بسیجی یک نیروی انقلابی کامل است / رهبر انقلاب همواره از برگزاری اردوهای جهادی حمایت کرده‌اند
امام‌جمعه پردیسان بابیان این‌که جهادگر بسیجی یک نیروی انقلابی کامل است، گفت: رهبر انقلاب همواره از برگزاری اردوهای جهادی حمایت کرده‌اند چراکه خود ایشان یک جهادگر و مجاهد بسیجی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید صمصام الدین قوامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به اجتماع عظیم جهادگران بسیجی در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اظهار داشت: انقلاب ما بر اساس جهاد پدید آمده و درواقع جهاد یک فرهنگ و نظریه است.

وی ادامه داد: نظریه‌ای که بر مبنای بذل و بخشش بوده و انسان قدرت و استعدادش را در اختیار دیگران می‌گذارد و با توجه به اعتقاد و التزامی که به آرمان‌ها دارد خودش را درواقع وقف دیگران می‌کند.

قوامی تصریح کرد: در جهاد انسان تمام انرژی خودش را وقف می‌کند، زمان و مکان معنا ندارد و علاوه بر این دستمزدی وجود ندارد چراکه معامله برای خدا است.

وی بابیان این‌که جهادگر از ائمه و اهل‌بیت، طلب عاقبت‌به‌خیری می‌کند، تأکید کرد: وقتی ائمه اطهار را زیارت می‌کنیم می‌گوییم ما شهادت می‌دهیم که شما بهترین جهاد را عملیاتی کردید که نشان‌دهنده اهمیت این فریضه در اسلام است.

امام‌جمعه پردیسان ابراز داشت: بسیج هم یک فرهنگ خدایی است که در آن شور و نشاط آمادگی وجود دارد و همه متعهدین به یک‌جهت و آهنگ حرکت می‌کنند.

وی بابیان این‌که بسیجیان دارای انگیزه‌های بالا هستند، بیان داشت: بسیجیان همواره در یک صف واحد هستند و هیچ‌گاه از مسیر حق و ولایت خارج نمی‌شوند.

قوامی تصریح کرد: روحیه‌ جهادی زمانی که بافرهنگ بسیج آمیخته می‌شود یک پدیده‌ای عجیبی درست می‌شود که ثمره آن حفظ، توسعه و تداوم انقلاب است.

وی بابیان این‌که جهادگر بسیجی یک نیروی انقلابی کامل است، تأکید کرد: انقلاب را با روحیات مقطعی و فصلی نمی‌شود نگه داشت بلکه باید یک روحیات مداوم و مقاوم وجود داشته باشد که به‌واسطه آن به‌خوبی به اوج برسیم و اهداف انقلاب را حاصل کنیم.

قوامی تصریح کرد: جهادگر بسیجی محل التقای دو فرهنگ عالی است که دشمن را به حاشیه می‌راند و در این زمینه حدومرز نمی‌شناسد.

وی تقویت روحیه جهادی در کشور را خواستار شد و گفت: از آثار روحیه‌ جهادی این است که می‌توان با اتکای به آن پیچ اقتصاد را محکم و اقتصاد مقاومتی را عملی کرد.

قوامی بابیان این‌که رهبر انقلاب یک جهادگر و مجاهد بسیجی است، افزود: رهبر انقلاب زمانی که می‌فرمایند انقلابی باشید به این معنی است که جهادگر و بسیجی باشید.

وی تجمع امروز در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) را مورداشاره قرارداد و بیان داشت: حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، نماینده امام هادی (ع) و درواقع یک جهادگر بود به همین علت تجمع در حرم مطهرش به‌تنهایی الهام‌بخش است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا, قم فردا, ،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه