اخبار داغ

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم:

آزادگان سفیران سربلند نظام هستند / حرکت نمادین کاروان آزادگان در قم برگزار می‌شود

آزادگان سفیران سربلند نظام هستند / حرکت نمادین کاروان آزادگان در قم برگزار می‌شود
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم بابیان این‌که آزادگان سفیران سربلند نظام هستند، گفت: حرکت نمادین کاروان آزادگان در شهر قم با حضور آزادگان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از   قم فردا،  سید جواد هاشمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه، اظهار داشت: در طی دهه‌های گذشته مردم ایران اسلامی همواره در دفاع از عدالت و جمهوریت نقش مهمی داشتند و در این مسیر همواره شاهد از خود گذشتی و ایثار مردم بوده‌ایم.

وی ادامه داد: ایران اسلامی در دهه‌های اخیر هیچ‌گاه محور شرارت و جنگ‌افروزی نبوده و برعکس، کشورهایی مانند انگلستان و آمریکا به دنبال ضربه زدن به کشورهای مستقل بوده‌اند.

هاشمی بیان داشت: انگلستان، آمریکا و عربستان سعودی در سال‌های اخیر از هر روزنه‌ای برای ضربه زدن به‌نظام بهره برده‌اند و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نبوده‌اند.

وی افزود: لانه جاسوسی، برنامه‌ریزی برای کودتاهای مختلف ازجمله این موارد بوده که این کشورها در طی این سال‌ها برای ضربه زدن به‌نظام در دستور کار خود قراردادند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم ابراز داشت: جنگ تحمیلی 8 ساله نیز نمونه‌ای دیگر از توطئه‌های دشمنان علیه نظام بود که برخلاف تصور خیلی جوانان دلیر ایران‌زمین آن‌ها را زمین‌گیر کردند.

وی بیان داشت: آزادگان، جانبازان و شهدا امروز حق زیادی بر گردن ما دارند و باید همواره قدردان رشادت‌ها و دلیری‌های آنها باشیم.

هاشمی بابیان این‌که 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن است، تأکید کرد: آزادگان سفیران سربلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و برای گرامیداشت ورود آزادگان برنامه‌ای را در 26 مردادماه برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: این برنامه ساعت 18:30 عصر روز شنبه در مجتمع امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد که تجلیل از آزادگان و بهره‌مندی از بیانات آزادگان بخشی از برنامه‌های این مراسم باشکوه خواهد بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم بابیان این‌که آیت‌الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه (س) سخنران این مراسم خواهد بود، افزود:  در این روز با آزادگان دیدار خواهیم داشت تا بتوانیم با حضور خود، قدردان ازخودگذشتگی‌ها و آنها ایشان باشیم.

وی تعداد آزادگان استان را موردتوجه قرارداد و افزود: 591 آزاده در استان داریم که از این تعداد 12 نفر به شهادت رسیدند و علاوه بر این کل آزادگان با خانواده‌های خودشان 2 هزار و 500 نفر هستند که بالای 100 نفر از ایشان سابقه 5 سال یا بیشتر زندانی شدن رادارند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا، , قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه