اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان مطرح کرد؛

اعزام 15 گروه جهادی به مناطق سیل زده خوزستان/ 450منزل آسیب دیده احداث و تعمیر شد

اعزام 15 گروه جهادی به مناطق سیل زده خوزستان/ 450منزل آسیب دیده احداث و تعمیر شد
مسئول بسیج سازندگی هرمزگان با اشاره به اعزام 15 گروه جهادی به مناطق سیل زده خوزستان گفت: احداث 150 واحد مسکونی و تعمیر 300 منزل آسیب‌دیده برای سیل‌زدگان استان خوزستان توسط جهادگران هرمزگانی انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ محمد رضا آران، مسئول بسیج سازندگی استان هرمزگان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز با بیان اینکه جهاد، تلاش برای به دست آوردن هدفی خاص در راه خدا و برای رفاه حال بندگان خدا است، گفت: از اولویت های بسیج سازندگی کمک به دولت در زمینه اشتغال جوانان و استفاده از ظرفیت های جوانان در ساخت و ساز کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان با اشاره به اینکه 700 گروه جهادی در هرمزگان وجود دارد، عنوان کرد: گروه های جهادی از اقشار مختلف از جمله دانش آموزان، دانشجویان، فرهنگیان، پزشکان و… برای کمک رسانی به مناطق و افراد محروم تشکیل شده است.

,

آران با بیان اینکه با حضور بسیجیان فعالیت های عمرانی در مناطق سیل زده شتاب بیشتری به خود گرفته است، تصریح کرد: با تاکید سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و لزوم توجه به خدمت‌رسانی و تأمین نیازهای مناطق سیل‌زده؛ مجموعه بسیج و سپاه با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی در سریع‌‌ترین زمان ممکن در زمینه بازسازی و ساخت منازل آسیب دیده شروع به فعالیت کرد.

,

وی با اشاره به اینکه 15 گروه جهادی شامل 200 نفر از استان هرمزگان به مناطق سیل‌زده استان خوزستان اعزام شده‌اند، گفت: هم‌اکنون 60 نفر جهادگر بسیجی در شهرستان‌های کارون و شادگان مشغول به ارائه خدمات عمرانی به هموطنان خوزستانی هستند.

,

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان با بیان اینکه در بحث ساخت و تعمیر خانه های آسیب‌دیده در سیل شهرستان های کارون و شادگان خوزستان در محدوده خدماتی استان هرمزگان است، خاطر نشان کرد: احداث 150 واحد مسکونی و تعمیر 300 منزل آسیب‌دیده برای سیل‌زدگان استان خوزستان توسط جهادگران هرمزگانی انجام شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه