اخبار داغ

امام جمعه موقت همدان:

جهادگران بسیجی هیچ مرز جغرافیایی برای خود نمی شناسند

جهادگران بسیجی هیچ مرز جغرافیایی برای خود نمی شناسند
امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه جهادگران بسیجی هیچ مرز جغرافیایی برای خود نمی شناسند گفت: باید حرکت در حوزه صنعت، کشاورزی، حوزه و دانشگاه و جاهای مختلف جهادی باشد تا بتوانیم به اهداف خود برسیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد جوادی در گفتگو با عصرهمدان، در خصوص خدمات گروه های بسیجی و فعالیت های عام المنفعه جهادگران اظهار داشت: همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی و ابتدای انقلاب، امام خمینی ره موضوع تشکیل بسیج سازندگی را مطرح کردند و امام با این نظر والا و الهی می دانستند که اگر بخواهیم در صنعت، کشاورزی و آبادانی کشور پیش برویم و اوج گیری نظام و ایران اسلامی محقق شود باید جهادی کار کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی افزود: باید حرکت در حوزه صنعت، کشاورزی، حوزه و دانشگاه و جاهای مختلف خدا را ببینیم و جهادی کار کنیم تا بتوانیم به اهداف خود برسیم.

,

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه جهادگران بسیجی از ابتدای تاسیس جهاد سازندگی تا به امروز به صورت عالی و عام المنفعه کار و فعالیت داشتند عنوان کرد: جهاد گران روزی در جبهه و در دوران دفاع مقدس و روز دیگر در مناطق محروم برای آبادانی محل سکونت محرومین و در حوزه های فرهنگی، کشاورزی و .. پیش قدم شدند و دست به ابادانی زدند.

,

حجت الاسلام جوادی خاطر نشان کرد:آخرین حرکات و فعالیتی که از جهادگران دیدیم قضیه سیل بود که بسیاری از استان ها را فرا گرفته بود و در این اتفاق اولین کسانی که در مناطق سیل زده حضور داشتند بسیجیان جهادگر بودند.

,

وی با بیان اینکه جهاد گران بسیجی هیچ مرز جغرافیایی برای خود نمی شناسند تاکید کرد: جهادگران در مسیر الله حرکت می کنند و خدمات بسیار ارزنده ای را برای مردم به ارمغان می اورند. در کشور های دیگر نیز خدمات این افراد را می توان دید.

,

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه رهبر انقلاب نیز همانند امام خمینی ره در کنار جهادگران هستند یادآور شد: جهادگران همواره خدمات زیادی در عرصه های مختلف برای جامعه و مردم انجام می دهند و رهبر انقلاب هم کارهای این جهادگران بسیجی را می بینند، به انها توجه ویژه ای دارند و کارشان را تایید می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه