اخبار داغ

فرماندار سیریک:

کمک خیرین سیریکی برای ارتقای بهداشت/ توسعه دریایی اولویت اصلی شهرستان سیریک

کمک خیرین سیریکی برای ارتقای بهداشت/ توسعه دریایی اولویت اصلی شهرستان سیریک
فرماندار شهرستان سیریک گفت: بامشارکت خیرین شهرستان واحد بخش تالاسمی و سایت امحای زباله بیمارستان امام سجاد (ع) شهرستان سیریک آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد جمالدینی، فرماندار شهرستان سیریک به همراه دکتر میرزاد سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان ظهر امروز در بازدید از بیمارستان امام سجاد(ع) شهرستان سیریک در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: خیرین برای ساخت واحد تالاسمی و سایت امحای زباله بیش از سه میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار پرداخت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی گفت: با احداث واحد تالاسمی بیمارستان امام سجاد(ع)  امکان ارائه خدمات به 30 بیمار تالاسمی شهرستان سیریک فراهم می شود.

,

, ,

27 میلیارد اعتبار برای ساخت اسکله چند منظوره سیریک واگذار شد

, 27 میلیارد اعتبار برای ساخت اسکله چند منظوره سیریک واگذار شد,

فرماندار شهرستان سیریک همچنین در بازدید از مجتمع بندری شهرستان سیریک افزود: 27 میلیارد و پانصد میلیون تومان اعتبار برای ساخت اسکله چند منظوره سیریک واگذار شد.

,

جمالدینی گفت: این اسکله به طول 104 متر است که در مدت دو سال احداث و تکمیل خواهد شد و با احداث آن شناورهای با ظرفیت ده هزار تنی می توانند پهلو گیری کنند.

,

, ,

وی اظهار کرد: با احداث اسلکه 104 متری  در مجتمع بندری سیریک زمینه شکوفایی و رونق اقتصادی در بخش های صادرات و واردات، مسافربری و گردشگری احیا می شود .

,

فرماندار شهرستان سیریک افزود: با بهره برداری از این اسکله زمینه اشتغالزایی بیش از 5 هزار نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم خواهد شد.

,

جمالدینی خاطر نشان کرد: اسکله چند منظوره شهرستان سیریک دارای وسعت حوضچه 35 هکتاری و پسکرانه 86 هکتاری است که بعد از اسکله شهید رجایی دومین اسکله بزرگ استان هرمزگان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه