اخبار داغ

فرمانده انتظامی خراسان شمالی اعلام کرد

دستگیری ضاربان ۷ پرونده قتل/ ۵ باند سارقان حرفه‌ای استان متلاشی شدند

دستگیری ضاربان ۷ پرونده قتل/ ۵ باند سارقان حرفه‌ای استان متلاشی شدند
فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره با اینکه از ابتدای فروردین ماه تا 21 تیر ماه امسال 9 فقره قتل در استان رخ داده است، اعلام کرد: ضاربان 7 پرونده قتل در استان شناسایی و دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، سردار علیرضا مظاهری، فرمانده انتظامی خراسان شمالی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: نیروی انتظامی استان از ابتدای فروردین ماه تا 21 مرداد ماه امسال 32 هزار و 996 فقره پرونده برای جرایم واقع شده در استان را تشکیل و به قوه قضاییه ارجاع داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

سردار مظاهری افزود: در مدت مشابه آن در سال گذشته نیروی انتظامی استان 29 هزار و 632 فقره پرونده برای جرایم واقع شده در استان را تشکیل داده بود.

,

وی گفت: تعداد پرونده های تشکیل شده از جرایم واقع شده در استان از فروردین ماه تا 21 مرداد ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته 11 درصد کاهش داشته است.

,

وی در ادامه عنوان کرد: از ابتدای فروردین ماه تا 21 مرداد ماه امسال وقوع سرقت های خرد از منازل، مغازه ها، مدارس، کارخانجات، باغ ویلاها، پارکینگ ها و ... در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته افزایش یافته است که فقر و بیکاری مهمترین عامل بروز این جرایم بوده اند.

,

سردار مظاهری افزود: در همین راستا، امسال در استان هزار و 501 سارق دستگیر همچنین پنج باند سارقان حرفه ای نیز متلاشی شدند.

,

وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی استان در سال جاری اجرای هشت طرح مبارزه با سرقت را در دستور کار خود قرار داده است که در حال اجرا هستند.

,

وی در ادامه به وقوع 9 فقره قتل در استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: در مدت مشابه آن در سال گذشته شش فقره قتل رخ داده بود.

,

فرمانده انتظامی خراسان شمالی اعلام کرد: امسال از 9 فقره قتل واقع شده، ضاربان هفت فقره پرونده قتل شناسایی و دستگیر شده اند.

,

وی افزود: پرونده دو فقره قتل شهرستان های فاروج و جاجرم هنوز در دست بررسی هستند.

,

در عین حال، وی از وقوع سه هزار و 697 فقره نزاع و درگیری در سال جاری در استان خبر داد و گفت: وقوع نزاع و درگیری در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته 24 درصد کاهش یافته است.

,

افزون بر این، سردار مظاهری از دستگیری 335 نفر متخلف در زمینه قاچاق کالا و ضبط کالاهای قاچاق آنان به ارزش 67 میلیارد ریال در سال جاری همچنین دستگیری 11 متخلف در زمینه جرایم زمین خواری، ربا خواری و ارتشا و کشف جرایم آنان به ارزش 64 میلیارد ریال نیز خبر داد.

,

وی در بخش دیگری از سخن خود با اشاره به کشف مواد مخدر در استان اعلام کرد: نیروی انتظامی استان در سال جاری یک تن و 247 کیلو گرم انواع مواد مخدر را در استان کشف، 529 نفر از عرضه کنندگان مواد مخدر را دستگیر کرد.

,

فرمانده انتظامی خراسان شمالی همچنین افزود: در سال جاری 918 نفر معتاد نیز دستگیر شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه