اخبار داغ

امام جمعه شهرستان شیروان:

واگذاری امور به جوانان از تأکیدات رهبری است/ جهادگران بسیجی حلقه وصل مردم با نظام هستند

واگذاری امور به جوانان از تأکیدات رهبری است/ جهادگران بسیجی حلقه وصل مردم با نظام هستند
امام جمعه شهرستان شیروان گفت: مقام معظم رهبری در بیانات بسیاری، از جوانان به عنوان سرمایه اصلی نظام و مملکت نام برده اند و توصیه دارند، باید امورات را به جوانان واگذار کرد تا رونق تولید و توسعه کشور را شاهد باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حسین کوثری، امام جمعه شهرستان شیروان درگفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با نقش جهادگران بسیجی در جامعه اظهار کرد: اجرای عدالت، رسیدگی به محرومان و مستضعفان و تجلی معنویت که فلسفه انقلاب اسلامی است، برکسی پوشیده و پنهان نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی ادامه داد: جهادگران بعد از پیروزی انقلاب با فرمان امام (ره) صنه هایی از همدلی، همیاری، رسیدگی به محرومان به خصوص در مناطق روستایی را ایجاد کردند که در آن روزها چشمگیر بود.

,

حجت الاسلام کوثری با بیان اینکه امروز جهادگران بسیجی با حضور در مناطق محروم صحنه های بعد از پیروزی انقلاب را زنده می کنند، یادآور شد: جهادگران بسیجی در واقع حلقه وصلی بین مردم و نظام شدند و روح امید را در مردم دمیدند، این اقدامات مستضعفان را به انقلاب امیدوار کرد.

,

امام جمعه شهرستان شیروان بیان کرد: ضمن اینکه جوانان در قالب اردوها ساخته می شوند و باتفکر انقلابی و ایمان رشد پیدا می کنند، مدیریت جهادی در فراز انقلاب را رقم می زنند.

,

وی با اشاره به اینکه همواره از نقش جوانان غافل بوده ایم، گفت: این در حالی است که مقام معظم رهبری در بیانات بسیاری از جوانان به عنوان سرمایه اصلی نظام و مملکت نام برده اند و توصیه دارند، امورات کشور را به جوانان واگذار کنیم تا با دو بال علم و تجربه و بهره مندی از پیشکسوتان در راستای سربلندی نظام و کشور گام بردارند.

,

حجت الاسلام کوثری با اشاره به اینکه نباید از جوانان غافل شویم و باید به آنها در عرصه های مختلف اعتماد کنیم، خاطر نشان کرد: براساس تاکیدات مقام معظم رهبری، باید امورات را به جوانان واگذار کنیم تا رونق تولید و توسعه کشور را شاهد باشیم.

,

وی یادآور شد: جهادگران بسیجی در اردوها نیز در همین راستا قرار دارند، لذا باید از این جوانان که فرصت های در اختیار خود را صرف رسیدگی به مناطق محروم و دورافتاده می کنند تقدیر و قدردانی کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه