اخبار داغ

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی :

مجلس کارنامه قابل قبولی در راستای گره گشایی از کار مردم نداشته است

مجلس کارنامه قابل قبولی در راستای گره گشایی از کار مردم نداشته است
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس تا آنجا که در توانش بوده کار انجام داده اما مجلس و هیئت رئیسه نتوانسته کارنامه قابل قبولی در راستای گره گشایی از کار مردم داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهمدان؛ محمد کاظمی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: آنگونه که رهبر کبیر انقلاب امام خمینی از مجلس توقع داشتند آن را در راس امور می دانستند مجلس امروز دیگر در راس امور نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی گفت: خیلی از عملکرد قوه مققنه راضی نیستم و مجلس بسیار بهتر از این در زمینه هایی همچون انتخاب وزرا، مباحث قوانین مورد نیاز اصلاح نظام بانک ها و لایحه ارزش افزوده می توانست عمل کند.

,

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی از عدم توفیق مجلس به خاطر مشکلات در کشور و خارج شدن امریکا از برجام است .

,

وی افزود: ترکیب مجلس متفاوت است و فراکسیون های مختلفی حضور داشته و به دلائلی استیضاح و سوال از وزرا را نمی توانیم به خوبی انجام دهیم تا وزرای توانمندتری داشته باشیم.

,

کاظمی گفت: لوایح چهارگانه در مجلس تصویب شد، شورای نگهبان هم تایید کرد و که با شرع و قانون اساسی مطابقت دارد اما اجرا نشد این نیز یکی از دلایل عدم موفقیت مجلس بوده است.

,

وی گفت: در این دوره از مجلس شورای اسلامی به جای اینکه به مسائل مهم بپدازیم به حاشیه پرداختیم.

,

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در این دوره باید به مسائل اقتصادی می پرداختیم و ار خوبی نجام نشد و به نظرم هیئت رئیسه وکمیسیون اقتصادی مقصر این امراست.

,

وی گفت: با توجه به آنکه من تجربه حضور در مجلس ششم را داشتم به نظرم عملکرد این دوره قابل قبول نیست و هئیت رئیسه مسائل مهم را کنار قرار داده و مسائل فرعی را در دستور کار قرار داد.

,

وی با اشاره به جایگاه رسانه بیان کرد: خبرنگاران و اهالی نطبوعات در شایط خاص امروز کشور مسئولیت سنگین تری به عهده دارند.

,

کاظمی شغل خبرنگاری را از شغل های پر مخاطره در دنیا دانست و بیان کرد: به عنوان یک حقوق دان و با توجه به تغییراتی که در قوه قضاییه انجام شده است انتظار داشته جلسات رسیدگی به پرونده های خبرنگاران که تعدادی از آن ها نیز در زندان هستند با حضور هیئت منصفه برگزار شود.

,

وی امر به معروف و نهی از منکر را یکی از وظایف اصلی خبرنگاران دانست و بیان کرد: مهمترین وظیفه خبرنگاران بیان اشتباهات و خطاها به مسئولین است.

,

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی شرایط امروز کشور را خاص دانست و بیان کرد: به لحاظ زیرپا گذاشتن برجام توسط آمریکا و تحریم ها دچار بحران شدهاسن و شرایط سختی برای کشور ایجاد شدهاست.

,

وی افزود: امروز در اوج اقتدار به سر می بریم و نیروهای نظامی با اقتدار و هوشیای مراقب کشور هستند اما دولت باید بیشتر تلاش کند و به مسائل اقتضصادی رسیدگی بیشتری کند.

,

کاظمی تاکید کرد: بهتر است امروز با مردم و شخصیت هایی از نظام و کسانی که در گذشته خدمت می کردند و کسانی که قانون اساسی را قبول دارند و به نظام پایبند هستند، تعامل برقرار کنیم

,

وی با اشاره به وحدت و همدلی دو نماینده ملایر بیان کرد: اگر چه امکانات با گذشته قابل مقایسه نبوده اما آنچه که در توانمان بوده نسسبتا خوب کار شده است .

,

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی حوزه شهرستان ملایر به عنوان یک کارگاه فعال در اجرای کارها و پروژه ها دانست و بیان کرد: امروز در هر روستا و بخشی مسئولین در حال تلاش و کارها در حال اجرا است.

,

وی اجرای طرح هادی را یکی ازاقدامات خوب در شهرستان دانست و بیان کرد: در این دوره این طرح در 63 روستا فاز اول انجام شده استف در 25 روستا در حال خاکبرداری و عملیات خاکی است و 34 روستا فاز دوم اجرایی شده است.

,

کاظمی به جذب 7 میلیارد تومان وجه و قیر یارانه ای برای روستاها اشاره کرد و گفت: در این دوره هیچکدام از روستاها مشکل اب آشامیدنی نداشته و اقدامات خوبی انجام شده است و مشکل خاصی در این زمنیه وجود ندارد.

,

وی اقدمات حوزه بهداشت و درمان را در شهرستان بی نظیر دانشت و بیان کرد: در حوزه بهداشت ودرمان خیلی موفق عمل کردیم و بهداشت و درمان ملایر دچار تحول اساسی شده است و درم جذب متخصصین، ساخت و ساز ها و تجهیز بیمارستان ها کارهای اساسی شده است.

,

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دعوت از وزیر بهداشت برای حضور در ملایر و بهره برداری از 22 میلیارد تومان سرمایه گذاری در حوزه بهداشت و درمان بیان کرد: 19 مرکزجامعه سلامت 27 خانه بهداشت و 17 محل استقرار پزشک در ملایر ساخته شده است.

,

وی به وضعیت راه های شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: در هر 5 محور شهرستان راه ها فعال بوده و پروژه ها در حال اجرا هستند.

,

کاظمی افزود: عملیات اجرایی راه ملایر- آوزمان-نهاوند آغاز شده است و مهمترین مشکل در حوزه راه مسیر ملایربه توره است که دچار توقف شده و پیمانکار به تعهدش عمل نکرده است.

,

وی گفت: در محور ملایر-سامن- بروجرد نیز 9 کیلومتر باقی مانده که پروژه در این مسیر در حال اجرا بوده و 3 کیلیومتر آن آسفالت شده است و در 6 کیلیومتر پیمانکار و عوامل اجرایی در حال فعالیت هستند.

,

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی به آخرین وضعیت راه آهن ملایر به همدان اشاره کرد و گفت: این پروژه در مسیر 23 کیلومتری در حال اجرا است و تا گردنه زاغه عملیات های اولیه در حال انجام است.

,

وی افزود: برای بخش دوم این پروژه نیز پیمانکار مشخص شده و امید است زودتر اجرایی شده تا ملایر به عنوان کریدوری به راه آهن غرب، شمال و جنوب کشور متصل شود.

,

کاظمی با اشاره به اقدامات انجام شده در تولید و صنعت بیان کرد: راه اندازی مجدد ذوب آهن و افتتاح دو واحد فروسیلیس از اقدامات خوب در این بخش است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه