اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد:

ثبت بیش از ۵ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ در اسدآباد

ثبت بیش از ۵ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ در اسدآباد
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه تعداد ۵ هزار و ۶۸۳ مورد تماس تلفنی در ۴ ماهه نخست سال با پلیس ۱۱۰ ثبت شده است، خاطرنشان کرد: این میزان از تماس ها نشان می دهد که حجم کار نیروی انتظامی در این شهرستان بالاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهمدان؛ افشین یاری ظهر امروز در نشست با اصحاب شهرستان اسدآباد اظهار کرد: در طی ۴ ماهه نخست امسال در بحث تصادفات درون شهری اسدآباد ۲۶ درصد کاهش فوت، ۱۵ درصد کاهش تصادفات جرحی و ۸ درصد کاهش مجروحین را داشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی از افزایش ۱۰۰ درصدی تصادفات منجر به خسارت در این شهرستان خبر داد و گفت: بیشتر تصادفاتی که منجز به خسارت شده از روی نداشتن فرهنگ ترافیکی و کم حوصلگی رخ می دهد البته می‌تواند دلایل دیگری داشته باشد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از افزایش ۴۶ درصدی کشف سرقت در اسدآباد خبر داد و گفت: در زمینه دستگیری سارقین نیز ۹۶ درصد افزایش را داشتیم.

,

وی با اشاره به افزایش سرقتها در شهرستان از مردم خواست که منازل خود را به دزدگیر مجهز کنند.

,

یاری با بیان اینکه تعداد ۵ هزار و ۶۸۳ مورد تماس تلفنی در چهر ماه نخست سال با پلیس ۱۱۰ ثبت شده است، خاطرنشان کرد: این میزان از تماس ها نشان می دهد که حجم کار نیروی انتظامی در این شهرستان بالاست.

,

وی اذعان داشت: در این تماس ها ی پلیس ۱۱۰ مزاحمت نداریم و هر تماس منجر به مأموریت شده است.

,

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد، این شهر را امن ترین شهر استان همدان خواند و گفت: البته فقط با اقدامات پلیس امنیت ایجاد نمیشود بلکه مردم نیز مشارکت خوبی دارند.

,

وی با اشاره به توقیف موتورسیکتهای مزاحم در این شهرستان گفت: با هماهنگی دادستان هر خودرو و یا موتورسیکلت مزاحم را بگیریم، ۶ ماه توقیف در پارکینگ خواهد داشت.

,

یاری با اشاره به مزاحمتهای برخی کاروانهای عروسی در ساعات پایانی شب و بامداد، افزود: ما با شادی مردم مخالف نیستیم اما اگر کاروان عروسی آلودگی صوتی در شهر ایجاد کند، با افراد متخلف برخورد می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه