اخبار داغ

رئیس هیئت جودوی آذربایجان غربی:

آکادمی جودو در آذربایجان غربی راه‌اندازی می‌شود

آکادمی جودو در آذربایجان غربی راه‌اندازی می‌شود
رئیس هیئت جودوی آذربایجان غربی از راه اندازی آکادمی جودو در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، محسن آقاپور در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران، با اشاره به اینکه رشته جودو که اولین رشته رزمی المپیکی است، اظهار داشت: آذربایجان غربی وضعیت خوبی در جودو ندارد و در حال حاضر رتبه ما کمتر از ۲۰ است درحالی که در سال های گذشته قهرمانان کشوری جودو از آذربایجان غربی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی، افزود: جودو اولین رشته رزمی المپیک بوده و در واقع تلفیقی از ورزش‌های کشتی و دفاع شخصی است.

,

رئیس هیئت جودوی استان با اشاره به کمبود امکانات ورزشی استان در این رشته، تاکید کرد: کمبود سالن ورزشی مهم ترین مشکل جودوی استان بوده و آذربایجان غربی تنها استان کشور است که آکادمی جودو ندارد.

,

آقاپور با اشاره به احداث اولین آکادمی ورزشی جودو در ارومیه، بیان کرد: زمینی به متراژ ۲ هزار متر مربع از سوی ورزش و جوانان در اختیار این هیئت قرار داده شده که به زودی عملیات احداث آکادمی ورزشی جودو برای اولین بار در استان آغاز می شود.

,

وی با تاکید بر اینکه منش پهلوانی و اخلاق مهمترین ویژگی‌های یک جودوکار است، اذعان کرد: جودو یک رشته سالم است، افراد بی اخلاق در جلو جایگاهی ندارند، چرا که در این ورزش اخلاق و ادب و منش پهلوانی بیشتر از قهرمانی اهمیت دارد.

,

رئیس هیئت جودو آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تا کنون ۷۵۲ ورزشکار در این رشته بیمه شده اند، گفت: مهرماه سال جاری ارومیه میزبان رقابت های مردان و زنان جودوکار کشور خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه