اخبار داغ

استاندار کرمانشاه:

مدیرانی که فرصت‌سوزی می‌کنند باید بازخواست شوند

مدیرانی که فرصت‌سوزی می‌کنند باید بازخواست شوند
استاندار کرمانشاه با انتقاد از فرصت‌سوزی برخی مدیران گفت: مدیرانی که در این زمینه فرصت‌سوزی می‌کنند باید بازخواست شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، هوشنگ بازوند عصر امروز چهارشنبه در نشست کارگروه اشتغال استان کرمانشاه اظهار داشت: اعتبارات اشتغال استان در ۵ سرفصل ۲ هزار و ۵۵۳ میلیارد بوده است که باید پرداخت می شد با فرض اینکه ۲۰ درصد از این تسهیلات آورده مردم باشد می تواند فرصت مناسبی برای اشتغالزایی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

استاندار کرمانشاه افزود: تا این لحظه حدود ۶۷ درصد از این مبلغ به کارآفرینان پرداخت شده و می توان گفت معدل پرداختی قابل قبولی است.

,

بازوند با انتقاد از عملکرد بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در مناطق زلزله زده گفت: بانک کشاورزی با پرداخت فقط ۴۷ درصد از تسهیلات متاسفانه عملکرد خوبی نداشته است و یک مهلت یک ماهه به این بانک داده شد تا عملکرد فعلی را حداقل به ۸۰ درصد برساند.

,

مدیر ارشد استان با بیان اینکه مدیرانی که فرصت سوزی می‌کنند باید در برابر مردم پاسخگو باشند، خاطرنشان کرد: در این خصوص اگر به جای دادگستری بودم مدیرانی را که فرصت سوزی می کردند بازخواست می کردم.

,

وی بیان داشت:️ هر بانکی در پرداخت تسهیلات ناموفق باشد اعتبارات آن سرفصل به بانک دیگری محول خواهد شد.

,

بازوند گفت: با توجه به سال رونق تولید انتظار داریم بانک ها در پرداخت تسهیلات تسهیلگری کنند که در این صورت شرایط مطلوبی برای استان رقم خواهد خورد.

,

استاندار کرمانشاه در پایان گفت: تا روز شنبه تمام مشکلات تبصره ۱۸ احصاء شود که با رئیس کل بانک مرکزی کشور در میان بگذاریم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه