اخبار داغ

نماینده مبارکه در مجلس:

مجلس نتوانسته تمام خواسته‌های مردم را اجرا کند

مجلس نتوانسته تمام خواسته‌های مردم را اجرا کند
نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت: قبول داریم که نقاط ضعفی در مجلس دهم وجود دارد و مجلس نتوانسته تمام خواسته‌های مردم را اجرا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ زهرا سعیدی مبارکه امشب در نشست خبری با بیان اینکه ۳۰ جلسه پاسخگویی و شش تربیون آزاد در این سه سال برگزار شده است، اظهار کرد: و‌ظیفه نماینده قانون گذاری و نظارت بر اجرای قوانین است و با توجه به شرایط جنگ اقتصادی امروز کشور نمی‌شود عمکردهها را با عملکرد‌های گذشته مقایسه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
نماینده شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام تلاشمان را کردیم که در سخت‌ترین دوران اقتصادی کشور، بتوانیم شرایط را بهتر کنیم اما قبول داریم که نقاط ضعفی در مجلس دهم وجود دارد و مجلس نتوانسته تمام خواسته‌های مردم را اجرا کند.
,
 
,
وی افزود: تمام تلاش کردیم که صدای رسای مردم باشم، از تمام فرصت‌های سخنرانی در مجلس استفاده کردم و جزء پرحرف‌ترین نمایندگان مجلس دهم بودم.
,
 
,
سعیدی مبارکه با توضیح اینکه تمام تلاش این بوده که شرکت های شهرستان با تعطیلی مواجه نشوند و این تعطیلی‌ها را به حداقل رسانیدم، بیان کرد: با اصلاح قانون عدم به‌کارگیری بازنشستگان، جوانان را جایگزین هشت هزار مدیر ارشد بازنشسته کردیم.
,
 
,
وی اضافه کرد: مالیات بر عایدی مسکن را در دستور کار داریم، این قانون را ۱۷۰ کشور دنیا اجرا می‌کنند، کلیات این طرح اکنون در کمیسیون اقتصادی مطرح شده است،
,
 
,
نماینده مبارکه خاطرنشان کرد: افزایش مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی، پیگیری جدی برای مشکلات بازنشستگان صنعت فولاد و رانندگان انجام شده و برای سال ۹۷ چهار ردیف اعتبار ملی برای مبارکه گرفته شده است.
,
 
,
وی با بیان اینکه تنها روستای استان که تبدیل به شهر شده، روستا ده‌سرخ شهرستان مبارکه است، تصریح کرد: هر وزیر در شهرستان آورده‌ایم، قول جذب اعتبار و کمک گرفتیم.
,
 
,
این نماینده عنوان کرد: مشکلات آب همچنان در شهرستان مبارکه وجود داد و ۴۰۰ میلیون تومان برای این حل این مشکلات جذب کردیم، برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در مبارکه را مصوبه کمیسیون اقتصادی و صحن علنی مجلس را گرفتیم اما شورای نگهبان ایراد گرفته است که در حال حل این مشکلات هستیم.
,
 
,
سعیدی مبارکه تأکید کرد‌: طبق ماده ۴۳ برنامه ششم توسعه تا یک درصد از فروش صنایع را به جهت خسارت‌های بهداشتی و درمانی، شهرستان درگیر اختصاص می‌بیابد و طبق قانون می‌توانیم از صنایع درخواست اعتبار کنیم.
,
 
,
وی با توضیح اینکه مرز حمل‌ونقل‌ شهرستان مبارکه که قرار بود زیر نظر اصفهان بزرگ باشد را حفظ کردیم، بیان کرد: بازگشت پلی‌اکریل، بومی‌سازی استخدام‌های فولادمبارکه، ایجاد پارک لوژستیک استان در مبارکه، ثبت ملی قالی یلمه طالخونچه و ... از جمله فعالیت‌های مهم در شهرستان مبارکه است.
,
 
,
سعیدی مبارکه اضافه کرد: پارک لوژستیک برای بالای هزار نفر اشتغال ایجاد می‌کند که این بندرخشک استان اصفهان ایجاد می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه