اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان:

مبنای کار جهادگران بسیجی شناسایی دقیق مسائل اولویت دار مردم است/ ساماندهی بیش از ۶ هزار دانشجوی جهادگر در ۶ ماهه اول سال

مبنای کار جهادگران بسیجی شناسایی دقیق مسائل اولویت دار مردم است/ ساماندهی بیش از ۶ هزار دانشجوی جهادگر در ۶ ماهه اول سال
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: در شش ماهه اول سال بیش از ۶هزار دانشجو در قالب گروه های جهادی در استان کرمان سازماندهی و به مناطق محروم در راستای خدمات رسانی به مردم اعزام خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر بهروز مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در رابطه با اقدامات جهادگران بسیجی دانشجو در استان کرمان اظهار داشت: مبنای کار گروه های جهادی شناسایی دقیق مسائل اولویت دار توسط هسته های حل مسئله است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت: برنامه ریزی گروه های جهادی حل مسائلی از مردم است که منشا محرومیت در منطقه هستند تا مشکلات و مسائل اولویت دار مردم حل شود.

,

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان خاطر نشان کرد: جهادگران بسیجی بیشتر در حوزه های توانمندسازی مردم، آموزش و فرهنگ سازی آن ها فعالیت می کنند و با شناسایی مسائل به حل مشکلات به صورت تخصصی می پردازند.

,

بهروز با اشاره به این که در استان کرمان بیش از ۱۲۰ گروه جهادی سازماندهی شده وجود دارد؛ افزود: همه مراکز آموزش عالی استان دارای گروه های جهادی هستند که برخی از این گروه ها به صورت تخصصی و بر حسب نیاز مردم در حوزه بهداشت و درمان، عمران و احداث نیروگاه های خورشیدی فعالیت می کنند.

,

وی ادامه داد: پیش بینی می شود در شش ماهه اول سال بیش از ۶ هزار دانشجو در قالب گروه های جهادی در استان کرمان سازماندهی و به مناطق محروم اعزام شوند تا در راستای نیاز مردم خدمات رسانی انجام شود.

,

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان در رابطه با اعزام جهادگران بسیجی به منطقه سیل زده حمیدیه، یادآور شد: بسیج دانشجویی استان کرمان تا کنون در دو مرحله جهادگران بسیجی خود را به منطقه حمیدیه اعزام کرده است که مرحله اول اعزام در زمان بحران سیل در جهت خدمات رسانی به مردم و ایجاد سیل بندها بوده است.

,

بهروز تشریح کرد: در مرحله دوم اعزام نیز در تابستان ۱۰۰ نفر از جهادگران استان به این مناطق در راستای بازسازی و مرمت اعزام شده اند که مرمت و بازسازی بیش از ۳۰ پروژه عمرانی را انجام داده اند و در شهریورماه نیز اعزام گروه های جهادی به حمیدیه خواهیم داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه