اخبار داغ

دربی کهگیلویه و بویراحمدی ها در لیگ برتر هندبال

دربی کهگیلویه و بویراحمدی ها در لیگ برتر هندبال
نمایندگان هندبال کهگیلویه و بویراحمد در لیگ برتر، عصر امروز در یک جدال حساس و تماشایی در سالن پدخندق گچساران به مصاف هم خواهند رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب،سی و دومین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور عصر امروز با حضور تیم های فولاد مبارکه سپاهان، زاگرس اسلام آباد غرب، ذوب آهن اصفهان، نفت و گاز گچساران، فراز بام خائیز دهدشت، سربداران سبزوار، نیروی زمینی کازرون، زغال سنگ طبس ،ستارگان دشتستان و آلومینیوم اراک آغاز خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آفتاب جنوب,

 این در حالی است که تیم هندبال نفت و گاز گچساران در اولین مسابقه از هفته نخست رقابت های لیگ برتر ، میزبان تیم مدعی فراز بام خائیز کهگیلویه خواهد بود،نمایندگان هندبال کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در یک جدال حساس و تماشایی در سالن پدخندق گچساران به مصاف هم خواهند رفت.

,

هرچند حضور نفتی های گچساران در این دوره از رقابت ها به واسطه مشکلات مالی و دریافت مجوز در روز قرعه کشی لیگ برتر هندبال (تیرماه 98) قطعی شد،اما شاگردان "مهدی آزاد منجیری" که میانگین سنی پایین تری نسبت به فرازبام خائیز کهگیلویه دارند این فصل نیز با انگیزه و روحیه ای بالا نخستین دیدارشان را آغازخواهند زد.

,

در سایر دیدارهای امروز نیز تیم هندبال سربداران سبزوار میزبان تیم نیروی زمینی کازرون است و آلومینیم اراک در اولین هفته در رقابتی سخت به مصاف تیم فولاد سپاهان مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر هندبال خواهد رفت.

,

دیگر دیدارهای هفته اول این فصل از رقابت های لیگ برتر هندبال کشور نیز روز جمعه 25مردادماه جاری با جدال تیم های ذوب اهن اصفهان با ستارگان دشتستان(میزبان) و نیز تیم تازه لیگ برتری شده زغال سنگ طبس میزبان زاگرس اسلام آباد غرب ،نایب قهرمان فصل پیش رقابت ها خواهد بود.

,

گفتنی است تیم فولاد مبارکه سپاهان قهرمان فصل گذشته رقابت های لیگ برتر هندبال شده بود و زاگرس اسلام آباد غرب دوم و فرازبام کهگیلویه نیز  در رده سوم ایستاده بود.

,

برنامه هفته نخست لیگ برتر هندبال کشور
پنجشنبه ۲۴ مردادماه :
* سربداران سبزوار - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون 
* آلومینیوم اراک - فولاد مبارکه سپاهان اصفهان
* نفت و گاز گچساران - فراز بام خائیز دهدشت

,
,
,
,
,

جمعه ۲۵ مرداد ماه :
* ستارگان دشتستان - ذوب آهن اصفهان
* زاگرس اسلام اباد - زغال سنگ طبس

,
,
,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه