اخبار داغ

رئیس قوه قضائیه مطرح کرد؛

طراحی «سامانه ضد فساد» زیر سایه کرامت/ سفرهای استانی برای درجریان قرارگرفتن تنگناها و مشکلات است

طراحی «سامانه ضد فساد» زیر سایه کرامت/ سفرهای استانی برای درجریان قرارگرفتن تنگناها و مشکلات است
رئیس قوه قضائیه گفت: سرکشی به استان‌ها برای درجریان قرارگرفتن نسبت به مشکلات و تنگناها است و باید اذغان کرد که در سایه امنیت کامل در کردستان باید کار توسعه ای دنبال شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه صبح امروز در فرودگاه سنندج در جمع خبرنگاران و رسانه های گروهی استان اظهار کرد: به مردم بسیار خونگرم استان کردستان و مرزنشینان ، مدیران، قضات و کارکنان میز قضایی و نیروهای مردمی در سطح استان درود و خسته نباشید عرض می کنم  و خوشحالم که خداوند بر من منت نهاد تا در این استان حاضر شوم.
وی گفت: دیدار با خانواده شهدا، دیدار با همکاران قضایی و سازمان های وابسته از جمله ی اهداف این سفر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,
,

 

,


وی افزود: استان کردستان موارد طبیعی ارزشمندی دارد که نیروی انسانی و متراکم جوان و کارآمد این مجموعه در بخش های اجتماعی از جمله انهاست .
وی با بیان اینکه خداوند مواهب خوبی را به این استان عنایت کرده است، اذعان کرد: نیروی جوان و توانمندی و تحصیلکرده از مواهبی است که خداوند به استان عطا کرده که کارایی آنها موجب توسعه همه جانبه استان خواهد شد.

,
,
,

 

,


وی اذعان داشت: اطلاع مسوولانی همچون ما در مورد آنچه در استان وجود دارد می‌تواند در تصمیم‌‌گیری و تصمیم‌سازی‌ها بسیار تاثیرگذار باشد.

,
,

 

,


رئیسی افزود: 10 هیات در همین راستا به شهرستان‌های استان اعزام شد که از نزدیک با مردم دیدار و مشکلات را بررسی کنند که در آخرین برنامه کاری که نشست این هیات‌ها با مسوولان استان خواهد بود گزارش این سفرها ارائه می‌شود تا بتوانیم مشکلات را پیگیری کنیم.

,
,

 

,


رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: وجب به وجب این استان یاد‌آور ایثار و از خودگذشتگی مردم و بسیجیان است و امنیت امروز استان مرهون بصیرت و هوشیاری مردم و مرهون خون شهدا است.

,
,


رئیس قوه قضائیه گفت: در سایه این امنیت باید کار توسعه‌ای دنبال شود که مهم‌ترین آن رفع بیکاری و ایجاد اشتغال و رونق تولید است.

,
,

 

,

معاونین رییس و تیم های کارشناسی و ارزیابی قوه قضاییه از دو روز پیش برای بررسی آخرین مسائل و تهیه گزارش های کارشناسی به شهرستان‌های مختلف این استان سفر کرده بودند، معاونان قوه قضاییه با عزیمت به شهرستان‌ها ضمن بررسی آخرین وضعیت قضایی، گزارش آن را به رئیس قوه قضاییه ارائه می‌کنند.  

,

 

,

دیدار با خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم، حضور در دانشگاه کردستان، دیدار با علما در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، حضور در نشست شورای اداری استان از جمله برنامه‌های آیت الله رییسی در سفر به کردستان است.  

,

 

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه