اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی استان کرمان عنوان کرد؛

فعالیت 540 گروه جهادی در استان کرمان/ آغاز ساخت 300 واحد مسکونی در حمیدیه توسط جهادگران بسیجی

فعالیت 540 گروه جهادی در استان کرمان/ آغاز ساخت 300 واحد مسکونی در حمیدیه توسط جهادگران بسیجی
مسئول بسیج سازندگی استان کرمان گفت: در سطح استان کرمان در سطح اقشار مختلف بسیج تا کنون بیش از 540 گروه جهادی با هدف محرومیت زدایی و مردم نوازی که از اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی است در حال فعالیت هستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الله پاداش در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان؛ با تشریح فعالیت جهادگران بسیجی استان کرمان گفت: از سال گذشته با  پالایش و ساماندهی صورت گرفته تصمیم بر آن شد تا از گروه های جهادی استانی در محدوده خدمات رسانی خود استفاده کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

مسئول بسیج سازندگی استان کرمان افزود: بومی گزینی گروه های جهادی مزیت های زیادی دارد که آشنایی بیشتر با منطقه و حضور طولانی مدت در مناطق مشخص شده از جمله آن ها است.

,

پاداش بیان کرد: از طرفی مطالبه گری که توسط گروه های جهادی بومی از دستگاه های اجرایی انجام می شود به دلیل آشنایی بیشتر با منطقه، دقیق و کارشناسی است لذا با همین رویکرد از سال گذشته تا کنون کار را جلو بردیم.

,

وی به حضور تاثیر گذار جوانان در گروه های جهادی اشاره و عنوان کرد: جوانانی که در این گروه های جهادی حضور پیدا می کنند علاوه بر خودسازی در جهت محرومیت زدایی، مردم داری و مردم نوازی که از اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی است گام بر می دارند.

,

مسئول بسیج سازندگی استان کرمان هدف فعالیت گروه های جهادی را کمک به توسعه و کارآمدی نظام عنوان کرد و افزود: سازمان بسیج سازندگی تنها نهادی است که قانون و مقررات مجلس را دارد و بر همین اساس ما می توانیم با دستگاه های دولتی در زمینه های مختلف برای اجرای پروژه های کوچک،زودبازده وعام المنفعه موافقت نامه تنظیم کنیم.

,

فعالیت 540 گروه جهادی در استان کرمان

, فعالیت 540 گروه جهادی در استان کرمان ,

پاداش تصریح کرد: در سطح استان کرمان در سطح اقشار مختلف بسیج تا کنون بیش از 540 گروه جهادی را ساماندهی کردیم که هر کدام از ان ها در بخش های تخصصی خوددر حال فعالیت هستند.

,

وی در ادامه به فعالیت هر کدام از گروه های تخصصی جهادی اشاره کرد و اظهار داشت: در بسیج مهندسین کشاورزی، طرحی را با عنوان " بسیج همگام با کشاورز" را دنبال می کنیم که برای کشاورز در موقع کاشت، داشت و برداشت محصولات، بر اساس روش های نوین به کشاورزان آموزش می دهد.

,

مسئول بسیج سازندگی استان کرمان ادامه داد: جهادگران بسیج مهندسینِ صنعت، پالایش و ارزیابی مجتمع های کوچک و زودبازده  را در راستای رونق و ایجاد اشتغال انجام می دهند و مشکلات و با بیان موانع آن ها در جلسات استانداری و کارگروه رفع موانع تولید، کمک می کنند که این واحدها رونق خود را از دست ندهند.

,

پاداش گفت: بسیج حقوقدانان نیز در قالب گروه های جهادی، میزهای حمایت حقوقی را در مساجد محلات مختلف استان برگزار می کنند تا هم مسجد رونق بیشتری پیدا کند وهم پایگاه های بسیج بتوانند ازظرفیت مسجد بهره بیشتری ببرند.

,

وی خاطر نشان کرد: در بسیج عشایری نیز، جهادگران ما حول محور عشایر در مناطق کمتر توسعه یافته خدمات مختلفی در عرصه های بهداشتی، درمانی، معیشتی و ... ارائه می دهند و در راستای حل مشکلات عشایر از هیچ کمکی دریغ نمی کنند.

,

واگذاری بیش از 4 میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد مشاغل خانگی

, واگذاری بیش از 4 میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد مشاغل خانگی,

مسئول بسیج سازندگی استان کرمان به فعالیت 8 هزار جهادگر بسیجی از ابتدای سال 98 اشاره کرد و گفت: در عرصه کار میدانی  بسیج سازندگی فعالیت های وسیعی انجام داده است که طرح های هجرت دانش آموزی از این جمله است.

,

پاداش در ادامه مطرح کرد: مرمت و زیباسازی مدارس از جمله فعالیت های جهادگران بسیجی دانش آموز است که در سال 97، 2 هزار و 343 نفر جهادگر استان کرمان فعالیت های رنگ آمیزی، لوله کشی، مرمت فضای سبز، حیاط سازی وبرنامه های فرهنگی و عقیدتی مدارس را انجام دادند.

,

وی تصریح کرد: در سال گذشته در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی حدود 4 میلیارد تومان اعتبار به متقاضیان واگذار شد که در عرصه های پرورش ماهی، بوقلمون و ایجاد مشاغل خانگی فعالیت کنند و هم چنین بیش از 400 کارگاه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی راه اندازی شد.

,

این مقام مسئول افزود: ارائه آموزش های فنی و حرفه ای از دیگر اقدامات بسیج سازندگی استان کرمان است که بیش از هزار و 200 نفر در راستای مشاغل معرفی شده آموزش دیدند و این آموزش ها کمک شایانی به ارتقاء کیفیت مشاغل ایجاد شده کرد.

,

آغاز ساخت 300 واحد مسکونی در حمیدیه توسط گروه های جهادی استان کرمان

, آغاز ساخت 300 واحد مسکونی در حمیدیه توسط گروه های جهادی استان کرمان,

پاداش بیان کرد: از اواخر سال گذشته طرحی با عنوان 746 واحد مسکن مددجویی برای کمیته امداد، توسط جهادگران بسیجی استان کرمان آغاز شد که در حال حاضر این پروژه بیش از 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در چند روز آینده نیز ساخت 300 واحد دیگر برای مددجویان بهزیستی کلید می خورد.

,

وی با بیان اینکه امسال در 40 سالگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار داریم، عنوان کرد: سازمان بسیج بر همین اساس 40 هزار پروژه زود بازده و عام المنفعه را در دستور کار دارد که از بهمن ماه سال گذشته همزمان با چهل سالگی انقلاب، شروع به فعالیت کرده است.

,

 مسئول بسیج سازندگی استان کرمان در ادامه بیان کرد: 1200 پروژه از این طرح در استان کرمان انجام می شود که قرار است 300 واحد مسکونی در راستای همین طرح در منطقه حمیدیه توسط سپاه استان کرمان احداث شود که تا کنون عملیات ساخت 27 واحد، شروع شده و در مراحل فندانسیون است.

,

پاداش تشریح کرد: مرمت و بازسازی بیش از 200 واحد مسکونی شهرستان حمیدیه نیز توسط جهادگران بسیجی استان کرمان انجام و به مردم تحویل داده شد و در حال حاضر به طور متوسط به صورت روزانه حدود 100 تا 150 نفر در در پروژه ساخت واحدهای مسکونی این شهرستان فعالیت می کنند.

,

سم پاشی 35 هزار هکتار زمین کشاورزی توسط جهادگران بسیجی استان کرمان

, سم پاشی 35 هزار هکتار زمین کشاورزی توسط جهادگران بسیجی استان کرمان,

وی به فعالیت جهادگران بسیجی استان کرمان در رابطه با ملخ صحرایی اشاره کرد و گفت: با حمایت گروه های جهادی و کمک به دولت جهت مبارزه با ملخ صحرایی در مناطق جنوبی استان کرمان بیش از 400 نفر از افراد گروه های جهادی در این زمینه شرکت و حدود 35 هزار هکتار از زمین های کشاورزی را سم پاشی کردند.

,

مسئول بسیج سازندگی استان کرمان تصریح کرد: در حال حاضر کشور، در یک موقعیت حساس است و همه باید کمک کنند تا از این پیچ تاریخی به سلامتی گذر کنیم  چرا که حل مشکلات و معضلات جامعه تنها  با هم افزایی تمام دستگاه ها، روحیه انقلابی و نگاه جهادی که هم اکنون در مجموعه سپاه و بسیج جاری است ممکن می شود.

,

لزوم تقویت نگاه جهادی در مسئولان

, لزوم تقویت نگاه جهادی در مسئولان,

پاداش نگاه جهادی را ضرورت ماندن در دل ها و قلب های مردم عنوان کرد و گفت: اگر مسئولین در هر درجه و مرتبه ای که قرار دارند در راستای نظام حرکت می کردند، مشکلات امروز را نداشتیم بنابراین نگاه به درون و جوان گرایی باید در مسئولان تقویت شود.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: مطالبه گری از مسئولان برای مشکلات تورم، بیکاری، رواج همه جانبه تولید، اشتغال و ازدواج آسان باید مورد توجه مردم و رسانه ها قرار گیرد تا در نهایت بتوانیم بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کرد و نظام پویایی را داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه