اخبار داغ

مسئول اردویی سپاه قم:

پاوه همچنان درس مقاومت می‌دهد

پاوه همچنان درس مقاومت می‌دهد
مسئول اردویی سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم گفت: اتفاقاتی که در پاوه رخ داد و برنامه‌ای که منافقین برای شهر پاوه داشتند و مقاومتی مردم پاوه در تاریخ ثبت‌شده و باید همواره این اتفاقات برای نسل جوان بازگو شود چون هنوز پاوه درس مقاومت می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل قدیری در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به سالروز اشتغال پاوه، اظهار کرد: پاوه یکی از یادمان هایی است که همه ساله کاروان های راهیان نور غرب از این منطقه بازدید می کنند در  سال های گذشته در بازدید از مناطق عملیاتی غرب، بازدید از یادمان شهدای پاوه هم در سین برنامه های راهیان نور غرب قم وجود داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی گفت: امسال به دلیل اینکه مسیر کاروان راهیان نور قم از سمت پاوه نیست و متأسفانه بازدید از مناطق عملیاتی و یادمان شهدای پاوه انجام نمی شود زیرا استان‌های  غربی بر اساس توانایی ها و ظرفیت هایی که دارند قابلیت پذیرش کاروان های راهیان نور را دارند.

مسئول اردویی سپاه استان قم خاطرنشان کرد: سال گذشته حدود400 نفر از قم به پاوه اعزام شدند که در این اعزام از اقشار مختلف مردمی از جمله دانشجویان، کارمندان و عموم مردم حضور داشتند.

پاوه همچنان درس مقاومت می‌دهد

قدیری با اشاره به اهمیت شناخت وقایعی که منجر به سقوط و آزادی پاوه شد تصریح کرد: اتفاقاتی که در پاوه رخ داد و برنامه ای که منافقین برای شهر پاوه داشتند و مقاومت مردم پاوه در تاریخ ثبت شده و باید همواره این اتفاقات برای نسل جوان بازگو شود چون هنوز پاوه درس مقاومت می دهد.

وی گفت: در پاوه نیروهای مردمی ، بسیج، سپاه و ارتش مستقر بودند و مقاومت جانانه کردند و در این راه به شهادت رسیدند، با همه خیانت هایی که منافقین علیه اهالی پاوه انجام دادند اما مردم اجازه ندادند پاوه سقوط کند و دشمن به اهدافش برسد.

مسئول اردویی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) تأکید کرد: یادمان شهدای پاوه دقیقاً دیوار به دیوار بیمارستان پاوه است همان بیمارستانی که مجروحان و رزمندگان زخمی به دست منافقان شهید شدند این مسئله باعث می شود جوانان و نوجوانان از نزدیک با فجایعی که منافقان رقم زدند آشنا شوند.

وی افزود: حضور در یادمان های شهدا تأثیر تربیتی دارد جوانان و نسل جدید بهتر متوجه می شوند این نظام و این امنیت به آسانی به دستمان نرسیده و برای آن خون های زیادی تقدیم شده است.

قدیری گفت: درس هایی که یادمان های شهدا می دهند بسیار تأثیرگذارتر از محل های دیگر است باید این مسئله را درک کرد در کنار همه مشکلاتی که داریم امنیت بسیار بالایی در کشور حاکم است که این امنیت برای دیروز و امروز نیست و عقبه دارد عقبه هایی که در پاوه ها باید جست در جان‌فشانی جوانان این مملکت باید جست.

ایستادگی در برابر دزدی دریایی انگلیس از جنس مقاومت پاوه بود
وی اظهار کرد: این که امروز نیروهای نظامی ما با اقتدار در مقابل دزدی دریایی انگلیس، نفت کش انگلیس را توقیف می کنند دقیقاً درسی است که در این یادمان ها و در مقاومت های پاوه به جوانان امروز به ارث رسیده زیرا این حرکت ایران واقعاً یک جرئت و شجاعت می‌خواست شجاعتی از جنس مقاومت های پاوه؛ امروز آن مقاومت ها الگو شده است الگویی که دشمنان هم از آن تجربه کسب می کنند و متوجه می شوند جوان ها و رزمندگان امروز دقیقا درس گرفته از مقاومت های دیروز رزمندگان هستند.

قدیری خاطرنشان کرد: بازگویی شجاعت های جوانان ، پدران و مادران این سرزمین در دوران ها و سختی های مختلف ازجمله وقایع پاوه نباید هرگز کنار گذاشته شود زیرا این بازگویی ها و روایت ها بهترین درس مقاومت در برابر زورگویی های امروز دشمنان است.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
, پاوه همچنان درس مقاومت می‌دهد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ایستادگی در برابر دزدی دریایی انگلیس از جنس مقاومت پاوه بود,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه