اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

آموزش و پرورش در هیچ زمانی تعطیل نیست/ حضور فعال 1700 دانش آموز زنجانی در کانون سهروردی

آموزش و پرورش در هیچ زمانی تعطیل نیست/ حضور فعال 1700 دانش آموز زنجانی در کانون سهروردی
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: تابستان امسال در کانون سهروردی 1700 دانش آموز تحت آموزش و تربیت اداره کل آموزش و پرورش قرار دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; ابراهیم رفیعی در نشست خبری به مناسب روز خبرنگار با گرامی داشت یاد وخاطره شهید صارمی اظهار کرد: اشتراکاتی بین شغل معلمی و خبرنگاری وجود دارد و یکی از اشتراکات خبرنگاران با معلمان این است که روز خبرنگار و روز معلم هر دو روز شهادت اسوه های بشری هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به آگاهی بخشی خبرنگاران به جامعه افزود: خبرنگار آگاهی بخش است همانطور که یک معلم نیز آگاهی بخش است و مبارزه با جهل و نادانی از ویژگی های مشترک خبرنگار و معلم است.

,

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به شرکای آموزش و  پرورش در بحث تعلیم و تربیت ابراز کرد: امروزه ما شرکایی برای تعلیم و تربیت داریم که نقش این شرکا در دنیای آینده بزرگتر خواهد شد.

,

وی با اشاره به اینکه یکی از شرکای آموزش وپرورش در تعلیم وتربیت رسانه ها هستند خاطر نشان کرد: اگر معلمان بخواهند رسالتشان در جامعه کامل شود و اگر آموزش و پرورش بخواهد در جامعه رشد کند باید از رسانه ها برای ترویج رسالت خود استفاده کند.

,

رفیعی با اشاره به اینکه امروز در کانون های آگاهی بخشی و اخلاق بعضا شاهد بی اخلاقی هستیم بیان کرد: وظیفه معلم و خبرنگار است که اخبار کذب و صحیح را از هم تشخیص دهد و به مردم ارائه دهد.

,

وی با  اشاره به اینکه برخی از مردم فکر می کنند آموزش و پرورش در تابستان تعطیل است وهیچ کاری در این مجموعه صورت نمی گیرد افزود: تابستان امسال در کانون سهروردی 1700 دانش آموز تحت آموزش و تربیت اداره کل آموزش و پرورش قرار دارند.

,

مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان از اعرام تیم دانش اموزی آموزش و پرورش استان زنجان برای شرکت در اردوملی سازمان دانش آموزی کشور خبر داد و ابراز کرد: آموزش و پرورش در هیچ زمانی تعطیل نیست و همیشه درحال خدمت به دانش آموزان است.

,

وی با اشاره به برگزاری 85 کلاس تربیتی و فرهنگی در کانون سهروردی بیان داشت: موسیقی، خط، سفالگری، رباتیک، زبان، خیاطی، مهارت های زندگی و... از جمله فعالیت تربیتی و کارهای مکمل آموزش و پرورش برای تربیت نسل آگاه در جامعه است.

,

//ک

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه