اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان کرمان عنوان کرد؛

جهادگران بسیجی پیشگامان محرومیت زدایی و تعالی کشور/ فرهنگ سازی حرکت جهادی نیاز ضروری کشور در شرایط کنونی

جهادگران بسیجی پیشگامان محرومیت زدایی و تعالی کشور/ فرهنگ سازی حرکت جهادی  نیاز ضروری کشور در شرایط کنونی
نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: اقدامات جهادگران بسیجی حرکتی الهی و خالصانه همراه با کارشناسی دقیق و سرعت بالا با هدف رفع محرومیت زدایی در راستای پیشرفت و تعالی کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علیدادی نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به تاکید فراوان رهبر انقلاب بر حرکت های جهادی بسیجیان، به خبرنگار راه آرمان گفت: اولین ویژگی اقدامات جهادی انگیزه و نیت است که در اصطلاح علمی به ویژه در علم اخلاق به آن حسن فاعلی می گویند بدین معنی که جهت یک عمل را نیت مشخص می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

امام جمعه کرمان اظهار داشت: دومین ویژگی بر این پایه است که عمل مورد نظر از دیدگاه بیرونی، یک عمل صحیح و سالم عاری از هرگونه ناخالصی باشد.

,

حجت الاسلام علیدادی افزود: کار جهادی هر دو ویژگی را دارا است، نیت این اقدام قرب الهی و مخلصانه است که به دنبال این نیت انگیزه هم بالا می رود چرا که عمل مورد نظر عملی صحیح است.

,

وی عنوان کرد: اقدامات جهادی دارای سه ویژگی هستند که آن ها را از سایر کارها ممتاز می کند، اولین مشخصه آن ها این است که سرعت در دستور کار آن ها قرار دارد، تنبلی و ضایع کردن وقت در حرکت جهادی معنا و مفهومی ندارد.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ادامه داد: ویژگی دوم حرکات جهادی سالم بودن آن ها است و در آن ها هیچ ناخالصی وجود ندارد، گاهی عمل های غیر جهادی صحت و سلامتشان مورد سوال واقع می شوند.

,

حجت الاسلام علیدادی بیان داشت: ویژگی سوم اقدامات جهادی صحیح بودن آن ها است بدین معنی که متناسب با یک موضوع شکل گرفته و به دلیل دارا بودن این سه ویژگی می توان گفت اقدامات جهادی از کامل ترین کارها هستند.

,

امام جمعه کرمان تاکید کرد: به نظر می رسد حرکت های جهادی در جوامعی که به دنبال پیشرفت هستند از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر روح عمل جهادی در سیستم اداری کشور به صورت جدی بدمد، به سال های آغازین انقلاب که امور به سرعت با صحت و سلامت انجام می شد باز گردیم و امیدواریم این حرکت های جهادی در کشور به صورت یک فرهنگ منسجم و پایدار درآیند.

,

وی با اشاره به تاثیر شگرف حرکت جهاد گران بسیجی در کشور یادآور شد: حرکت های جهادی که توسط جهادگران بسیجی انجام می شود دو نفع بزرگ برای کشور دارد، نفع اول آن این است که کار موثر و مفید در کشور انجام می دهند و به مردم خدمت رسانی می کنند که دارای ارزش فراوانی است.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود: غالبا جهادگران بسیجی در مناطقی خدمت رسانی انجام می دهند که دیگران به آن مناطق توجهی ندارند بنابراین اقشار و مناطق محروم کشور به عنوان محل خدمت این بسیجیان جان بر کف برگزیده می شود.

,

حجت الاسلام علیدادی مطرح کرد: نفع دوم حرکت جهادگران بسیجی که از اهمیت بیشتری نسبت به نفع اول برخوردار است ترویج حرکت بسیجی و جهادی در کشور به ویژه مناطق محروم است و در شرایط کنونی، جامعه به فرهنگ سازی اینگونه اقدامات نیاز مبرم و اساسی دارد.

,

امام جمعه کرمان اذعان داشت: فرهنگ جهادگران بسیجی باید در بدنه سیستم اداری کشور رسوخ کند در این صورت سرعت کارها و پیشرفت در کشور چندین برابر خواهد شد چرا که کشور ما نیازمند چنین فرهنگی است.

,

وی در خاتمه با توصیف جهادگران بسیجی عنوان کرد: اقدامات جهادگران بسیجی حرکتی الهی و خالصانه همراه با کارشناسی دقیق و سرعت بالا با هدف محرومیت زدایی در راستای پیشرفت و تعالی کشور است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه