اخبار داغ

رییس سازمان بسیج سازندگی کرمانشاه مطرح کرد

خیرخواهی گروه‌های جهادی / از ایجاد اشتغال تا تهیه جهیزیه برای محرومین

خیرخواهی گروه‌های جهادی / از ایجاد اشتغال تا تهیه جهیزیه برای محرومین
رییس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: برخی از گروه های جهادی خود اتکا شده اند و همچون یک موسسه خیریه عمل کرده و مورد اعتماد مردم و دستگاه های متولی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حسین قبادی بصیر در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز در خصوص فعالیت ها و خدمات گروه های بسیجی جهادگر استان کرمانشاه اظهار داشت: گروه های جهادی ما از بین بسیجیان مومن و انقلابی و جوانی شکل گرفته که به صورت داوطلبانه وارد این عرصه شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار مرصادنیوز ,

وی افزود: خود بسیجیان کاملا داوطلبانه اقدام به تشکیل این گروه ها کرده اند و در حوزه های مختلف از جمله عرصه های فرهنگی، درمان و سلامت، آموزشی، عمرانی و خدمات رسانی فعالیت می کنند.

,

رییس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: این بسیجیان جهادگر در قالب های مذکور و در مناطق محروم به محرومین ارائه خدمت می پردازند.

,

سطح بندی گروه های جهادی بسیجی با توجه به توان، امکانات و تخصص

, سطح بندی گروه های جهادی بسیجی با توجه به توان، امکانات و تخصص,

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای ارتقا و گسترش فعالیت گروه‌های جهادی بسیجی گفت: ما در استان کرمانشاه در اعتلای گروه های جهادی بسیجی چند کار مهم انجام داده ایم که از آن جمله می توان به سطح بندی گروه‌های جهادی اشاره کرد.

,

قبادی بصیر تصریح کرد: در این راستا ما گروه های جهادی را متناسب با توان، تخصص، امکانات و تجهیزاتی که دارند، سطح بندی کرده ایم.

,

وی تاکید کرد: همه امکانات و تجهیزاتی که در اختیار این گروه های جهادی بسیجی قرار دارد، توسط خود آنها تهیه شده و سازمان بسیج سازندگی امکاناتی در اختیار آنها قرار نداده است.

,

رییس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه افزود: البته ما هم پشتیبانی می کنیم اما توانمندی و امکانات آنها توسط خود این گروه ها فراهم شده است.

,

مشخص شدن جغرافیای هدف برای تدوین برنامه بلندمدت رفع مشکلات مناطق محروم

, مشخص شدن جغرافیای هدف برای تدوین برنامه بلندمدت رفع مشکلات مناطق محروم,

وی به اقدامات دیگری که در اعتلای گروه های مذکور صورت گرفته اشاره کرد و گفت: مشخص شدن جغرافیای هدف از جمله این اقدامات است.

,

قبادی بصیر تصریح کرد: هدف از این اقدام این است که گروه های جهادی بسیجی یک برنامه بلند مدت داشته باشند  که در قالب آن به حل مشکلات و معضلاتی که در مناطق محروم وجود دارد، بپردازند.

,

رییس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه ادامه داد: عملکرد گروه های جهادی در آن حوزه جغرافیایی چند بعدی است و تنها به فعالیت های عمرانی ختم نمی شود، بلکه فعالیت های فرهنگی، آموزشی، سلامت و... را هم شامل می شود و گروه های جهادی بسیجی در آن حوزه ها فعالیت می کنند.

,

وجود ۳۲۸ گروه جهادی شناسنامه دار در استان کرمانشاه

, وجود ۳۲۸ گروه جهادی شناسنامه دار در استان کرمانشاه,

قبادی بصیر خاطرنشان کرد: هم اکنون ۳۲۸ گروه جهادی شناسنامه دار با تعاریف مذکور(سطح بندی و مشخص شدن جغرافیای هدف) در استان کرمانشاه ثبت شده است و در سطح استان فعالیت می کنند.

,

وی افزود: علاوه بر گروه های مذکور، در هر پایگاه بسیج نیز در حال پیگیری یک گروه جهادی کوچک هستیم و بسیاری از پایگاه ها نیز این گروه ها را تشکیل داده اند.

,

رییس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه ادامه داد: چنانچه گروه های جهادی مد نظر در پایگاه های بسیج شکل بگیرد، قطعا تعداد گروه های جهادی بسیجی ما از ۱۰۰۰ گروه نیز تجاوز خواهد کرد.

,

قبادی بصیر به خدمات خیرخواهانه گروه های مذکور نیز اشاره کرد و گفت: برخی از گروه های جهادی ما نیز که ویژه هستند، خود اتکا شده اند و مانند یک موسسه خیریه عمل کرده و مورد اعتماد مردم و دستگاه های متولی هستند.

,

ارائه خدمات خیرخواهانه توسط گروه های جهادی

, ارائه خدمات خیرخواهانه توسط گروه های جهادی,

وی تصریح کرد: این گروه ها کمک های خیرین و دستگاه ها را جهت کمک به محرومین جذب کرده و علاوه بر خدمات مذکور در قالب فعالیت های مختلف چون کمک به ایجاد اشتغال خانواده های محروم و زنان سرپرست خانوار و همچنین کمک به تهیه جهیزیه برای محرومین به کار می گیرند.

,

رییس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه ادامه داد: گروه های بسیجی جهادی ما همچنین در بحث حوادث غیرمترقبه نیز چون زلزله آبان ماه سال ۹۶ استان و سیل اخیر فعالیت های بسیار چشمگیر و درخشانی داشتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه