اخبار داغ

زخمی برچهره عفاف؛

افسار گسیختگی تبلیغات آرایشگاههای زنانه در اینستاگرام

افسار گسیختگی تبلیغات آرایشگاههای زنانه در اینستاگرام
تبلیغات کم هزینه در اینستاگرام دلیلی شده تا بسیاری از مشاغل توانمندی خود را از این طریق به نمایش گذارند، از عکاس و فیلمبردار گرفته تا آرایشگاهای زنانه و مغازه های پوشاکی که همگی شان برای جذب مخاطب و مشتری بیشتر بر چهره ی عفاف خط می کشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛اینستاگرام از شبکه های اجتماعی محبوب در میان جوانان است، از این رو جوانان و نوجوانان نسبت به سایر رده های سنی استقبال بیشتری از آن دارند. شبکه ای که بیش از ۸۰۰ میلیون فعال در جهان دارد و طبق آخرین آمار، ایران با داشتن ۲۴ میلیون فعال در این شبکه ی اجتماعی رتبه ی هفتم استفاده از اینستاگرام را دارا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

شاید وجود عکس ها، کلیپ ها و به طور کلی جذابیت های بصری در این فضا سبب شده تا استقبال بیشتری از آن شود. انتشار ۲۳ تا ۳۱ هزار پست روزانه در این فضا با آمار متوسط ۲۲۴۵ لایک برای هر پست، انتشار در ساعات ۱۲،۲۱و ۲۲ شب، داشتن بیشترین طرفدار در صفحاتی با موضوعات مسابقه، سرگرمی، طنز و پوشاک آماری است که امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و ‏رئیس سازمان فناوری اطلاعات در صفحه ی شخصی خود در اینستاگرام از آن خبر داده است.

همین قابلیت های اینستاگرام است که سبب شده تا  بسیاری از صاحبان مارک های تجاری این راه را برای تبلیغات خود انتخاب کنند. اگر فالور پیج های پرطرفدار باشید به سادگی می توانید این موضوع را بیابید. از مبلمان، فرش، لوازم خانگی گرفته تا پوشاک و رستوران و مواداولیه و حتی آرایشگران، عکاسان ، فیلمبرداران و خیاطان همه و همه این عرصه را برای تبلیغات انتخاب کرده اند.

تبلیغاتی کم هزینه ولی پرسود

برخی سعی می کنند از اینفلوئنسرها برای تبلیغات خود استفاده کنند. به واقع تبلیغات در اینستاگرام توسط افراد محبوب و تاثیرگذار، شیوه ای جذاب برای اکثر برندهاست از طرفی برخی برندها و یا صاحبان مشاغل، خودشان در این فضا یعنی اینستاگرام دارای صفحه هستند و از محصولات، کارها و توانمندی شان تبلیغ می کنند، درست آن چیزی که امروزه آرایشگران و یا صاحبان مغازه ها سرمشق کار خود کرده اند اما داستان فقط تبلیغات نیست بلکه راهی است که این صاحبان برای تبلیغات خود پیش گرفته اند.

برای مثال بوتیک ها از فروشندگانشان به عنوان مدل استفاده می کنند و در صفحه خود انتشار می دهند و یا فیلمبرداران و عکاسان مراسم جشن ازدواج یکی از مشتریانش را به اشتراک می گذارد. البته برای آرایشگاه ها هم همین داستان تکرار می شود، برای مثال اگر یک دختر جوان برای مراسم جشن ازدواجش به دنبال یک آرایشگاه مناسب باشد کافی است که در فضای مجازی سرک بکشد انواع پیج های آرایشگران زنان شهرش را خواهد دید که در آن، آرایشگر هنر خود را از طریق نمایش مشتریانش به رخ کشیده است.

سوال این جا است آیا نمایش آرایش و ظاهر یک عروس و یا مشتری آن هم با آن هفتاد قلمی که آرایشگر بر روی صورتش کار کرده با آن رنگ مو و شینیون، مخالف عقاید دینی و مسئله ی عفاف و حجاب نیست؟

وقتی بازار کار آرایشگران فضای مجازی می شود

متاسفانه تبلیغات در فضای مجازی توسط آرایشگران باعث دیده شدن این افراد شده است هر چند که این آریشگر توانمند هم نباشند و البته که کرمان از این شرایط مستثنی نیست.

رییس اتحادیه آرایشگران زنانه کرمان درگفتگویی اشاره کرده است که جو فرهنگی شهر کرمان این‌گونه است که تبلیغات محیطی در انتخاب مردم بسیار اثر گذار است البته شبکه‌های مجازی هم نقش بالایی در تبلیغات دارند که متاسفانه هیچ نظارتی بر آن‌ها نیست! بازار کار آرایشگران کرمانی را تبلیغات محیطی و فضای مجازی است که جهت می‌دهد.

در حالی که آرایشگران کرمانی بسیاری از این فضا برای تبلیغات خود استفاده می کنند اما متاسفانه سلامت روانی جامعه به خطر افتاده است و از طرفی قبح شکنی چیزی است که بیش از پیش در این فضا دیده می شود.

دادخدا سالاری دادستان کرمان در جواب خبرنگار ما مبنی بر این که چه اقداماتی در خصوص فعالیت آرایشگران کرمانی در فضای مجازی انجام داده اید، گفت: ۱۶ پرونده متخلف در فضای مجازی در دست بررسی است ضمن اینکه به صاحبان چنین پیج هایی اخطار نیزداده ایم، ما فضای مجازی را بررسی و پیگیرمتخلفان هستیم.

فعالیت آرایشگران زنانه، نوع تبلیغات مغازه های پوشاک ، لوازم آرایشی ، فیلمبرداران و عکاسان و… تخلفاتی است که بیش از پیش در این فضا دیده می شود که بی شک راهی برای درمان این زخم ها باید پیدا کرد.

انتهای پیام/

,

شاید وجود عکس ها، کلیپ ها و به طور کلی جذابیت های بصری در این فضا سبب شده تا استقبال بیشتری از آن شود. انتشار ۲۳ تا ۳۱ هزار پست روزانه در این فضا با آمار متوسط ۲۲۴۵ لایک برای هر پست، انتشار در ساعات ۱۲،۲۱و ۲۲ شب، داشتن بیشترین طرفدار در صفحاتی با موضوعات مسابقه، سرگرمی، طنز و پوشاک آماری است که امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و ‏رئیس سازمان فناوری اطلاعات در صفحه ی شخصی خود در اینستاگرام از آن خبر داده است.

,

همین قابلیت های اینستاگرام است که سبب شده تا  بسیاری از صاحبان مارک های تجاری این راه را برای تبلیغات خود انتخاب کنند. اگر فالور پیج های پرطرفدار باشید به سادگی می توانید این موضوع را بیابید. از مبلمان، فرش، لوازم خانگی گرفته تا پوشاک و رستوران و مواداولیه و حتی آرایشگران، عکاسان ، فیلمبرداران و خیاطان همه و همه این عرصه را برای تبلیغات انتخاب کرده اند.

,

تبلیغاتی کم هزینه ولی پرسود

, تبلیغاتی کم هزینه ولی پرسود,

برخی سعی می کنند از اینفلوئنسرها برای تبلیغات خود استفاده کنند. به واقع تبلیغات در اینستاگرام توسط افراد محبوب و تاثیرگذار، شیوه ای جذاب برای اکثر برندهاست از طرفی برخی برندها و یا صاحبان مشاغل، خودشان در این فضا یعنی اینستاگرام دارای صفحه هستند و از محصولات، کارها و توانمندی شان تبلیغ می کنند، درست آن چیزی که امروزه آرایشگران و یا صاحبان مغازه ها سرمشق کار خود کرده اند اما داستان فقط تبلیغات نیست بلکه راهی است که این صاحبان برای تبلیغات خود پیش گرفته اند.

,

برای مثال بوتیک ها از فروشندگانشان به عنوان مدل استفاده می کنند و در صفحه خود انتشار می دهند و یا فیلمبرداران و عکاسان مراسم جشن ازدواج یکی از مشتریانش را به اشتراک می گذارد. البته برای آرایشگاه ها هم همین داستان تکرار می شود، برای مثال اگر یک دختر جوان برای مراسم جشن ازدواجش به دنبال یک آرایشگاه مناسب باشد کافی است که در فضای مجازی سرک بکشد انواع پیج های آرایشگران زنان شهرش را خواهد دید که در آن، آرایشگر هنر خود را از طریق نمایش مشتریانش به رخ کشیده است.

,

سوال این جا است آیا نمایش آرایش و ظاهر یک عروس و یا مشتری آن هم با آن هفتاد قلمی که آرایشگر بر روی صورتش کار کرده با آن رنگ مو و شینیون، مخالف عقاید دینی و مسئله ی عفاف و حجاب نیست؟

,

وقتی بازار کار آرایشگران فضای مجازی می شود

, وقتی بازار کار آرایشگران فضای مجازی می شود,

متاسفانه تبلیغات در فضای مجازی توسط آرایشگران باعث دیده شدن این افراد شده است هر چند که این آریشگر توانمند هم نباشند و البته که کرمان از این شرایط مستثنی نیست.

,

رییس اتحادیه آرایشگران زنانه کرمان درگفتگویی اشاره کرده است که جو فرهنگی شهر کرمان این‌گونه است که تبلیغات محیطی در انتخاب مردم بسیار اثر گذار است البته شبکه‌های مجازی هم نقش بالایی در تبلیغات دارند که متاسفانه هیچ نظارتی بر آن‌ها نیست! بازار کار آرایشگران کرمانی را تبلیغات محیطی و فضای مجازی است که جهت می‌دهد.

,

در حالی که آرایشگران کرمانی بسیاری از این فضا برای تبلیغات خود استفاده می کنند اما متاسفانه سلامت روانی جامعه به خطر افتاده است و از طرفی قبح شکنی چیزی است که بیش از پیش در این فضا دیده می شود.

,

دادخدا سالاری دادستان کرمان در جواب خبرنگار ما مبنی بر این که چه اقداماتی در خصوص فعالیت آرایشگران کرمانی در فضای مجازی انجام داده اید، گفت: ۱۶ پرونده متخلف در فضای مجازی در دست بررسی است ضمن اینکه به صاحبان چنین پیج هایی اخطار نیزداده ایم، ما فضای مجازی را بررسی و پیگیرمتخلفان هستیم.

,

فعالیت آرایشگران زنانه، نوع تبلیغات مغازه های پوشاک ، لوازم آرایشی ، فیلمبرداران و عکاسان و… تخلفاتی است که بیش از پیش در این فضا دیده می شود که بی شک راهی برای درمان این زخم ها باید پیدا کرد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه