اخبار داغ

رئیس بسیج سازندگی استان مطرح کرد:

اعزام 4 هزار جهادگر سمنانی به مناطق سیل زده / بازسازی 250 منزل مسکونی در لرستان توسط بسیج سازندگی استان

اعزام 4 هزار جهادگر سمنانی به مناطق سیل زده / بازسازی 250 منزل مسکونی در لرستان توسط بسیج سازندگی استان
رئیس بسیج سازندگی سپاه استان سمنان از بازسازی 250 منزل مسکونی در لرستان توسط بسیجیان سطح استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جبار دوست محمدی رئیس بسیج سازندگی سپاه قائم(عج) استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت، گفت: جهادگران بسیجی مصداق همان مجاهدان راه خدا هستند که در عرصه اردوهای جهادی پا در رکاب خدمت به مردم مناطق محروم نهاده تا بخشی از مشکلات آنان بواسطه این اردوها رفع شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

رئیس بسیج سازندگی استان سمنان در ادامه افزود: از ابتدای سالجاری بالغ بر 4 هزار نفر در قالب گروه های جهادی برای امدادرسانی به هموطنان سیل زده به مناطق مختلف کشور اعزام شدند.

,

دوست محمدی با توجه به اینکه بیش از 1 هزار و 100 منزل مسکونی  در3 استان گلستان، مازندران لرستان لایه روبی و بازسازی شده است، مطرح کرد: هیچ نیروی امداد و نجات مسئولیت پاکسازی و بازسازی خانه ها در این منطقه را در روزهای ابتدایی جاری شدن سیلاب بر عهده نگرفته بود.

,

وی تاکید کرد: مردم استان سمنان با تلاش وصف نشدنی در کنار مردم سیل زده کشور بودند و با اهدای 1 هزار و 500 لوازم اولیه زندگی، 6 میلیارد تومان مبالغ نقدی و بازسازی خانه خراب شده برای کاهش درد و رنج این افراد مصیبت دیده تلاش کردند.

,

رئیس بسیج سازندگی استان سمنان، خدمات ‌دهی به مردم روستا، بهسازی و اصلاح معابر روستایی و ارائه خدمات عمرانی و فرهنگی را از مهم‌ترین اقدامات جهادگران برشمرد و افزود: بسیجیان استان در بخش عمرانی 250 منزل مسکونی را در روستای چم مهر بازسازی کردند.

,

دوست محمدی اشاره کرد:هم اکنون برخی بسیجیان در قالب اردوهای جهادی در سطح استان مشغول خدمات رسانی هستند.

,

وی گفت: طرح جهاد همبستگی ملی که با هدف بازسازی منازل سیل‌زدگان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی و با مشارکت مساجد و گروه‌های جهادی در حال اجرا است به عمق‌بخشی نظام و ایجاد امید و نشاط در جامعه به ویژه در مناطق سیل‌زده کمک شایانی کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه