اخبار داغ

امام جمعه بروجرد:

جهادگران بسیجی در راستای محرومیت‌زدایی گام‌های بزرگی برداشته‌اند/ترویج خدمت‌رسانی به مردم

جهادگران بسیجی در راستای محرومیت‌زدایی گام‌های بزرگی برداشته‌اند/ترویج خدمت‌رسانی به مردم
امام جمعه بروجرد با بیان اینکه جهادگران بسیجی در راستای محرومیت‌زدایی گام‌های بزرگی برداشته‌اند گفت: کار جهادگران بسیجی یک کار خدایی و الهی است و این انسان‌های مومن و دلسوز از انبیاء الگو می‌گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید علی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک با اشاره به حضور جهادگران و محرومیت زدایی اظهار داشت: خداوند انبیاء را برای خدمت به مردم و جامعه بشری فرستاد تا انسان را تربیت و باخدا آشنا کند و انسان در سایه تعالیم دینی به کمال برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک, .,

وی افزود: در بین افراد خدمت رسان، دلسوز و کسانی که دلشان برای مردم می‌تپید، انبیاء بهترین الگو هستند که امروز جوانانی با نام جهادگر در جای‌جای این کشور برای محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم گام‌های بزرگی برمی‌دارند.

,

امام‌جمعه بروجرد تصریح کرد: پیغمبر(ص) برای مشکلات مردم غصه می‌خوردند و درحالی‌که مهم‌ترین خدمت انبیاء و اهل‌بیت(ع) این بود که انسان را به کمال برساند و انسان شکوفا شود اما در راستای خدمت به مردم تلاش‌های بسیار زیادی انجام می‌دادند.

,

وی بیان کرد: در طول تاریخ انبیاء در صف اول خدمت‌رسانی به مردم بودند و بعد از انبیاء و اهل‌بیت(ع)، انسان‌های مؤمن، خیرخواه، دلسوز و باهمت دلشان برای مردم می‌تپد.

,

حسینی عنوان کرد: افرادی فقط به دنبال منافع خود هستند و چیزی به نام دلسوزی و جوانمردی در ذاتشان نیست اما یکی از ویژگی‌های انسان‌های مؤمن همین است که به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند و انسان‌های جوان باروحیه جهادی در دورترین نقاط به مردم خدمت می‌کنند و درواقع جهادگران ما از انبیاء و ائمه اطهار(ع) پیروی می‌کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: کار جهادگران کار بسیار بزرگی است و قطعاً خودشان هم مشکلاتی دارند اما این‌قدر باگذشت و باهمت هستند که کار خود را رها کرده و به کمک مردم می‌شتابند که باید قدر آن‌ها را بدانیم.

,

حسینی با تأکید بر ترویج خدمت‌رسانی به مردم گفت: باید این کار بسیار باارزش ترویج داده شود تا جوانان دیگری هم به این کار باارزش روی‌آورند و خدمت به دیگران در پیشگاه خدا اجر فراوان دارد به‌طوری‌که در روایتی آمده است که اگر کسی مؤمنی را خوشحال کند بهشت بر او واجب است.

,

امام‌جمعه بروجرد اظهار داشت: کار جهادگران یک کار خدایی و الهی است و کاری است که این جهادگران را در پیشگاه خداوند محبوب می‌کند و دعای همین مردمی که به آن‌ها خدمت می‌شود، پشت‌وپناه این افراد است.

,

وی افزود: رهبری در پیامی با اشاره به خدمت جهادگران صحبت‌هایی را فرمودند و این در حالی است که رهبری همه وجودش حب به خدا و اهل‌بیت(ع)است و آنچه می‌فرمایند از اعتقاد پاکشان برمی‌خیزد و با سخنان رهبری برای همه حجت است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه