اخبار داغ

مدیر توزیع برق شهرستان بهار:

بهاری ها رتبه سوم مصرف انرژی در استان را دارند

بهاری ها رتبه سوم مصرف انرژی در استان را دارند
مدیر توزیع برق شهرستان بهار میزان مصرف بهاری ها از برق کل استان را در ۴ ماهه نخست سال را ۱۰٫۴ درصد از برق کل استان برآورد کرد و گفت: شهرستان بهار پس از همدان و ملایر بیشترین مصرف انرژی را در استان به خود اختصاص داده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید طهماسبی در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان، ارائه برق مستمر و پایدار و اعمال کمترین خاموشی‌ها در شهرستان را از سیاست های اصلی خود دانست و گفت: شهرستان بهار به میزان ۶٫۲۳ درصد کمترین میزان تلفات انرژی در استان را دارد . همچنین وصول مطالبات شهرستان ۱۰۱ درصد بوده که جایگاه دوم را در استان در این بحث داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی به خاموشی های تابستان اشاره کرد و اظهار داشت : امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۳ درصد کاهش خاموشی در بهار داشتیم که با توجه به گستردگی شبکه برق موفق عمل کرده ایم.

,

مدیر توزیع برق بهار با بیان اینکه ۲۶ درصد صنعت استان در شهرستان بهار است گفت: تامین برق واحدهای صنعتی بر عهده توزیع برق بهار است و تلاش شده که تعمیرات شبکه در روزهای تعطیل یا جمعه ها انجام شود که کمترین خاموشی را داشته باشیم.

,

وی گفت: ۴۲٫۶درصد از مشترکین شهرستان در بخش کشاورزی، ۲۶٫۷ درصد در بخش صنعت، ۲۲ درصد خانگی هستند.

,

طهماسبی ادامه داد: در ۴ ماه اول سال نسبت به مدت مشابه سال قبل فروش انرژی در بخش صنعت ۲۴٫۸ درصد و در بخش کشاورزی ۲۳ درصد افزایش داشتیم و در بخش عمومی همچون ادارات دولتی ۷٫۴ درصد کاهش داشتیم که نشان دهنده مدیریت مصرف در ادارات است و ۷ درصد تعرفه خانگی را افزایش داده ایم.

,

وی تعدادمشترکین توزیع برق بهار را ۴۷ هزار و ۶۸۱ مورد عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۳۸ هزار و ۱۰۹ مورد مشترک خانگی، یک هزار و ۳۹۸ مشترک عمومی، یک هزار و ۵۴۷ مورد مشترک صنعتی، یک هزار و ۶۵۳ مورد مشترک کشاورزی و ۴ هزار و ۷۰۴ مورد سایر مشترکین را شامل می شود.

,

مدیر توزیع برق بهار همچنین به وجود کنتورهای هوشمند برق اشاره کرد و گفت: بالغ بر یک هزار و ۳۰۰ کنتور هوشمند برق در شهرستان فعال است که ۴۰ درصد از آن را مشترکین کشاورزی تشکیل می دهند و هر ساله ۵۰ حلقه چاه کشاورزی در شهرستان بهار از نعمت برق بهره مند می شوند.

,

وی میزان مطالبات مدیریت توزیع برق از مشترکان شهرستان بهار را تا آخر تیر ماه امسال ۶میلیارد و ۶۷۸ میلیون تومان برآورد کرد و گفت: در سالهای قبل این مبلغ بسیار بیشتر بود که موفق شده ایم تا حدودی میزان مطالبات را کم کنیم و اگر این بدهی ها پرداخت شود خدمات خوبی در حوزه برق در شهرستان انجام خواهد شد.

,

طهماسبی میزان مصرف بهاری ها از برق کل استان را در ۴ ماهه نخست سال را  ۱۰٫۴ درصد از برق کل استان برآورد کرد و گفت: شهرستان بهار پس از همدان و ملایر بیشترین مصرف انرژی را در استان به خود اختصاص داده اند.

,

وی همچنین به طرح حذف قبض کاغذی اشاره کرد و گفت: از مهرماه قبض های کاغذی در بهار حذف می شود و مبلغ بدهی مشترکین به صورت پیامکی و یا تلفنی به مشترکین اطلاع داده خواهد شد که این قطعا در ابتدای اجرای طرح با مشکلاتی همراه خواهد بود که تلاش ما این است که این مشکل را به حداقل ممکن برسانیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه