اخبار داغ

مدیر امور نیروی توزیع برق میاندورود:

امسال مشکل افت فشار برق در میاندورود نداشتیم

امسال مشکل افت فشار برق در میاندورود نداشتیم
مدیر امور نیروی توزیع برق میاندورود گفت: در سال جاری مشکل افت فشار در این شهرستان نداشتیم و مردم همچنان در مصرف برق صرفه جویی داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، علی نادعلی‌زاده صبح امروز در جلسه شورای اداری میاندورود با بیان اینکه در سال جاری مشکل افت فشار در میاندورود نداشتیم، اظهار کرد: مردم همچنان در مصرف برق صرفه جویی داشته باشند تا مشکلی در ادامه تابستان نداشته باشیم.

وی با اشاره به مشکل افت فشار در بخش گهرباران در سال‌های گذشته، بیان کرد: برای تقویت این بخش، از ساری برق آوردیم و همچنین از پست اسلام آباد یک خط 20 کیلوولت به صورت مجزا در حال احداث است.

مدیر امور نیروی توزیع برق میاندورود خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته توانستیم به مقدار حدود 11 کیلومتر اصلاح خطوط 20 کیلوولت، نصب 23 دستگاه ترانسفورماتور جدید جهت رفع ضعف ولتاژ، احداث دو کیلومتر فیدر 20 کیلوولت جدید، 10 کیلومتر تعمیرات شبکه 20 کیلوولت و رفع اتفاقات شبکه و همچنین حدود یک کیلومتر احداث رینگ 20 کیلوولت داشته باشیم.

نادعلی‌زاده تصریح کرد: میاندورود از نظر تعهداتی که در شبکه وجود دارد و باید انجام دهد در سطح استان کمترین میزان را دارد که این نشان از عملکرد خوب امور توزیع نیروی برق میاندورود است.

وی با اشاره به احداث نیروگاه 4.5 مگاواتی در حال احداث در شهرک صنعتی گهرباران، گفت: این نیروگاه با مجوز برق منطقه‌ای در حال انجام است که با تکمیل مرحله اول آن، مشکل تامین برق میاندورود حل خواهد شد.

نادعلی‌زاده از کسب بیشترین امتیاز نظام آراستگی در سطح کشور توسط امور توزیع نیروی برق میاندورود خبر داد و افزود: استاد ژاپنی که هر سال به ایران می‌آید و موضوعات مختلف را بررسی و به آن امتیاز می‌دهد در سال جاری به میاندورود بالاترین امتیاز را داده است که حتی از شهرهایی مانند مشهد هم بالاتر بوده است.

مدیر امور توزیع نیروی برق میاندورود گفت: میاندورود در یک سال گذشته کم‌ترین زمان واگذاری انشعاب در سطح استان، بیشترین درصد جذب بودجه داخلی استان، دریافت بالاترین نمره نظام آراستگی در سطح کشور، کم‌ترین تعهدات در سطح استان و کمترین تلفات را داشته است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه