اخبار داغ

مدیرکل سازمان تبلیغات خراسان رضوی وعده داد:

روستاهای بدون روحانی درگز، از این موهبت برخوردار می‌شوند

روستاهای بدون روحانی درگز، از این موهبت برخوردار می‌شوند
مدیرکل سازمان تبلیغات خراسان رضوی ضمن اشاره به موافقت با درخواست مردم درگز در خصوص روحانی مستقر در روستاها گفت: به زودی روستاهای بدون روحانی، از این موهبت برخوردار شده و روحانی ترجیحا بومی در محل روستا مستقر خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام هادی صاحبقرانی گلستانی در گفتگو با صبح توس؛ ضمن اشاره به تعداد 21 سفر شهرستانی و دیدار با ائمه جمعه، روحانیون مستقر و فعالان فرهنگی در شهرستانها اظهار کرد: هدف ما از این سفرها، شناسایی زوایای بیشتر کار و ابلاغ و تبیین سیاست های کلی سازمان تبلیغات اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

مدیرکل سازمان تبلیغات خراسان رضوی عنوان کرد: آنچه که مد نظر ماست، بررسی فرصت ها و ظرفیت های شهرستان، مشکلات و آسیب های احتمالی و در نهایت کمک گرفتن از اقشار مختلف مردم برای یافتن راهکارهاست.

,

وی افزود: رویه کار ما در شهرستانها بدین صورت است که با دسته های مختلف مردم و افراد تاثیرگذار جلساتی را تشکیل داده و از نزدیک در جریان امورات و مسائل قرار می گیریم؛ جمع بندی این جلسات به ما در برنامه ریزی هر چه بهتر و عملیاتی تر برای بهبود وضعیت شهرستانها کمک شایانی خواهد کرد.

,

حجت الاسلام صاحبقرانی تاکید کرد: به مردم عزیز قول قطعی می دهیم تا جایی که در توان داریم برای حل مشکلات و مطالبات آنها کار و تلاش کنیم، اقدامات بسیار خوبی هم انجام شده که انشالله همه بتوانیم از برکات آن بهره ببریم.

,

مدیر کل سازمان تبلیغات خراسان رضوی در پایان خاطرنشان کرد: عیدی ما در ایام عیدقربان و عید غدیر به مردم شریف شهرستان درگز این است که به زودی روستاهای بدون روحانی، از این موهبت برخوردار شده و روحانی ترجیحا بومی در محل روستا مستقر خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه