اخبار داغ

امام جمعه میاندوآب:

جهادگران بسیجی همواره در صف اول آبادانی/ بسیج خط شکن محرومیت زدایی است

جهادگران بسیجی همواره در صف اول آبادانی/ بسیج خط شکن محرومیت زدایی است
امام جمعه میاندوآب با تاکید بر نقش بسیج در محرومیت زدایی، آبادی و آبادانی را از تاثیرات مهم بسیج در جای جای مناطق کشور و روستاهای دورافتاده عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به نقش غیر قابل انکار بسیج در محرومیت زدایی اظهار داشت: پس از تشکیل بسیج به دستور بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) بسیجیان با فداکاری در راستای آبادانی دست به کار شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی، افزود: هرکجا نام بسیج را می شنویم به دنبال آن شاهد رشد و شکوفایی و ارتقای کیفیت زندگی مردم آن منطقه بوده ایم، به طوری که امروز در نقاط دور مرزی و روستاهای دور افتاده کمترین محرومیت ها را شاهدیم و به کمک تفکر بسیجی شاهد آبادی و آبادانی در استان هستیم.

,

امام جمعه میاندوآب، با تاکید بر اینکه دولت و بسیج باید با مشارکت هم اقدام به توسعه و رشد کشور داشته باشند، ابراز کرد: عده ای با بیان اینکه افزایش رفاه اجتماعی و توسعه ساختارهای زندگی شهری و روستایی وظیفه دولت است نباید مانع خدمات رسانی بسیج شوند چرا که بسیج همواره یاری گر دولت بوده و گاه دولت به تنهایی نمی تواند عهده دار این حجم از محرومیت زدایی ها باشد.

,

وی، تاکید کرد: دشمنان انقلاب و ایران عزیز اسلامی همواره سعی در صدمه زدن بر پیکره انقلاب اسلامی بوده و همواره در تلاش برای نابودی زحمات انقلابیون بوده اند، اما این تلاش ها و امید به نابودی ایران جز خیال باطلی نبوده و ایران قدرتمند تر از ۴۰ سال گذشته در قله پیشرفت ایستاده است.

,

حجت الاسلام حسن زاده، با تقدیر از زحمات جهادگران بسیجی در استان مرزی آذربایجان غربی، بیان کرد: مردم همیشه قدردان تلاش های جهادگران بسیجی و بی ادعایی هستند که بدون هیچ گونه چشمداشتی سعی در آبادانی و محرومیت زدایی در دورترین نقاط روستایی و مرزی هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه