اخبار داغ

امام جمعه توکهور-هشتبندی:

با پشت میزنشینی محرومیت کاهش نمی یابد

با پشت میزنشینی محرومیت کاهش نمی یابد
امام جمعه توکهور-هشتبندی با اشاره به توجه ویژه رهبر انقلاب به جهادگران بسیج سازندگی و گروه های جهادی گفت: بعد از انقلاب اسلامی ایران هرکجا به جلو افتادیم و عقب افتادگی های گذشته را جبران کردیم، به برکت تفکر انقلابی و کار جهادی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد بارانی، امام جمعه توکهور-هشتبندی درگفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به توجه ویژه رهبر انقلاب به جهادگران بسیج سازندگی و گروه های جهادی اظهار کرد:بعد از انقلاب اسلامی ایران  هرکجا به جلو افتادیم  و عقب افتادگی های گذشته را جبران کردیم ، به برکت تفکر انقلابی و کار جهادی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: در دوران دفاع مقدس جوانان ایران اسلامی با سنین پائین فرماندهان جنگ بودن وخیلی از عملیات های بزرگ با همت همین جوانان پیروز شدیم؛ این جوانان با کار جهادیشان در مقابل ابرقدرت های جهان پیروز شدند.

,

امام جمعه توکهور-هشتبندی با اشاره به تلاش جهادگران در دوران سازندگی بعد از انقلاب تاکید کرد: هرکجا تفکر انقلابی با روحیه جهادی حاکم بوده جلو رفتیم  و پیشرفت کردیم که مثال واضح  آن پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس است که خارجی ها آمدند قرارداد بستند و در آخر تحریمان کردند و کار متوقف شد اما جوانان این سرزمین توانستند با روحیه جهادی و انقلابی بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان را افتتاح کنند.

,

بارانی تاکید کرد: روحیه جهادی و تفکر انقلابی درگام دوم انقلاب باید دستگیر مردم باشد آن هم با حضور جوانی با نشاط که روحیه جهادی در آن رسوخ کرده باشد به لطف الهی درهمه زمینه ها بیشرفت حاصل خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه کشور نیاز به کارجهادی دارد، خاطر نشان کرد: در کشور ما نقاط محروم زیادی وجود دارد و تفکری می تواند محرومیت این مناطق را کم کند که دارای روحیه جهادی باشد نه اینکه  تفکر لیبرالی باشد و با پشت میزنشینی محرومیت کاهش پیدا نمی کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه