اخبار داغ

جشن های دهه ولایت و امامت در رودان/تصاویر

جشن های دهه ولایت و امامت در رودان/تصاویر
مسجدحضرت ابوالفضل(ع) رودان یکی از مساجد محوری شهرستان می باشد که به مناسبت دهه امامت و ولایت، هرشب میزبان اقشار مختلف مردم هست و با اجرای برنامه های شاد و متنوع این ایام را گرامی می دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ مناسبت‌های دینی و مذهبی فرصت مناسبی برای رونمایی ارزش‌های دینی در جامعه است و لذا این دهه امامت و ولایت جریانی الهی به شمار می رود که با عید قربان به‌ عنوان مظهر عبودیت آغاز و با عید غدیر به عنوان خاستگاه و تجلی‌گاه امامت و ولایت به کمال می‌رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

دهه ولایت و امامت، زمینه موفقیت اصل امامت را در کنار اصول دین، بیان می کند و یکی از مسائل مهمی که در آخرت از انسان پرسیده می شود امر ولایت است و این همان جانشینی خداوند در زمین است.

,

این ایام بزرگ و مهم بین مسلمانان و بخصوص شیعیان از اهمیت خاصی برخوردار است مردم ولایتمدار و یکدست شیعه رودان در این دهه با تبیین اهمیت عیدغدیر و اجرای برنامه های متنوع،ارادات خودشان را به اهل بیت(ع) به نمایش می گذارند.

,

مسجدحضرت ابوالفضل(ع) رودان یکی از مساجد محوری شهرستان می باشد که به مناسبت دهه امامت و ولایت، هرشب میزبان اقشار مختلف مردم  است و با اجرای برنامه های شاد و متنوع این ایام را گرامی می دارند.

,

برنامه هایی همچون سخنرانی و بیان اهمیت دهه ولایت و عیدغدیر توسط مبلغین مطرح شهرستان و استان، مدیحه سرایی، کمک هزینه سفر زیارتی مشهدمقدس هر شب به دونفر، هشت قطعه طلا به هشت نفر هر شب، هشت عدد فیش غذای متبرک و هشت بلیط استخر شنا به هشت نفر هرشب به قیدقرعه اهداء می شود.

,

این مراسمات با همکاری هیئت امنا و پایگاه بسیج مسجدحضرت ابوالفضل(ع) رودان از شب عیدقربان شروع شده و تا شامگاه عیدغدیر ادامه خواهد داشت.

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه