اخبار داغ

رئیس بسیج سازندگی آذربایجان غربی:

خدمات رسانی به محرومان اولویت اصلی جهادگران بسیجی است

خدمات رسانی به محرومان اولویت اصلی جهادگران بسیجی است
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی، خدمات رسانی و محروم یاوری را اولویت اصلی جهادگران بسیجی عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهروز حیدریان در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به اینکه کار جهادی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: رهبری فرمودند امروز جهادی یعنی هویت ما و بار دیگر ما برای حمایت از فرمایشات ایشان با هماهنگی مسئولان و نهادها کار جهادی را پیش می بریم، از همه مسئولان قوا درخواست می کنیم زمینه خدمت رسانی بیشتر برای بسیجیان را فراهم کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ر اروم نیوز،,

وی، افزود: ۶۰۵ گروه جهادی در عرصه های مختلف درمانی و سلامت، بهداشتی، عمرانی، دامپزشکی، مسکن مددجویان و فرهنگی در آذربایجان غربی فعالیت دارند.

,

رئیس بسیج سازندگی آذربایجان غربی، ابراز کرد: ۱۷ هزار جهادگر بسیجی در اردوهای جهادی سال ۹۸ شرکت می کنند که عمدتا از اقشار دانشجویی و دانش آموزی هستند.

,

وی، در ادامه سخنان خود با اشاره به همکاری و مشارکت اقشار مختلف بسیج در اردوهای جهادی، اذعان کرد: همه اقشار بسیج در اردوهای جهادی یاری گر محرومان هستند که از جمله آن ها می توان به بسیج محلات، مهندسین، پزشکی، دانشجویی، فرهنگیان و بسیج طلاب اشاره کرد.

,

حیدریان، اظهار کرد: خدمت رسانی به مردم مناطق محروم و پرکردن اوقات فراغت، از اولویت های اصلی بسیج سازندگی بوده و هدف ما این است بسیجیان دردهای جامعه را از نزدیک لمس کرده و به این باور برسند که پشت میزنشینی خوب نیست، در نتیجه ما جوانان را طوری تربیت می کنیم که مشکلات و محرومیت را از نزدیک لمس کنند.

,

وی، افزود: وقتی جوانان چند روزی در اردوها شرکت می کنند درد و محرومیت را درک و با مردم منطقه و روستا علقه و صمیمیتی ایجاد می شود که سال ها در ذهن و خاطر جهادگران باقی می ماند.

,

رئیس بسیج سازندگی آذربایجان غربی، گفت: خدمات و محرومیت زدایی هایی که توسط جهادگران بسیجی در دورترین نقاط و محروم ترین روستاها اتفاق می افتد، موجب افزایش روحیه امید و دلگرمی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود.

,

وی، با اشاره به فعالیت جهادگران در سیل فصل بهار در مناطق مختلف کشور از جمله لرستان و کرمانشاه، گفت: ۸۰ گروه جهادی در جمع آوری کمک های مردمی برای مردم سیل زده فعال بودند و در استان لرستان حضور یافتند تا مردم سیل زده را یاری کنند.

,

حیدریان، ابراز کرد: امسال افزایش خوبی در پروژه‌ های محرومیت ‌زدایی در دست اجرا داریم که امید است با همکاری مردم و مسئولان این پروژه‌ها را به اجرا برسانیم تا در حل مشکلات مردم مفید واقع شویم چرا که هدف عمده ما حل مشکلات مردم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه