اخبار داغ

عراقچی:

هرگونه تجاوزی را سریع و کوبنده پاسخ می دهیم

هرگونه تجاوزی را سریع و کوبنده پاسخ می دهیم
عبدالخریس المشهری رئیس و اعضای کمیسیون سیاست خارجی، امنیتی و دفاعی مجلس نمایندگان اندونزی با معاون سیاسی وزارت امور خارجه دیدار و گفتگو کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در این دیدار سید عباس عراقچی ضمن استقبال از گسترش همه جانبه روابط با اندونزی، سیاست دفاعی جمهوری اسلامی ایران را تشریح و اعلام کرد که تقویت توانمندی های دفاعی ایران جنبه بازدارندگی داشته و علیه هیچ کشور دیگری نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود ایران در تاریخ معاصر خود آغازگر هیچ جنگی نبوده و پس از این هم نخواهد بود اما در دفاع از خود کمترین تردیدی بخود راه نمی دهد و به هر متجاوزی سریع و کوبنده پاسخ خواهد داد.

,

معاون سیاسی وزارتخارجه در زمینه برنامه صلح آمیز هسته ای ایران و ادعاهای بی اساس آمریکا اظهار داشت: طبق فتوای مقام معظم رهبری، ما هرگونه استفاده غیر صلح آمیز از انرژی هسته‌ای را حرام و مردود می دانیم اما با توانمندی دانشمندان خود، این فناوری را بصورت بومی در قالب یک برنامه صلح آمیز توسعه داده ایم.

,

عراقچی در مورد تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران، تاکید کرد این تحریم ها غیرقانونی است و ماهیت ضد انسانی دارد اما ایران مصمم است آنرا تبدیل به فرصتی برای تحول در اقتصاد ملی نماید.

,

رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس اندونزی نیز ضمن تمجید از خودباوری و استقلال کشورمان، بر تعمیق همکاریهای پارلمانی بین دو کشور تاکید و آمادگی اندونزی را برای همکاری در همه زمینه ها از جمله مبارزه با افراطی گری و تروریسم اعلام کرد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه