اخبار داغ

تشریح اتهامات شهردار خرم‌آباد توسط دادستان/ تحقیقات در راستای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد

تشریح اتهامات شهردار خرم‌آباد توسط دادستان/ تحقیقات در راستای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد
دادستان خرم‌آباد گفت: پرونده شهردار خرم‌آباد در دادسرای عمومی و انقلاب خرم‌آباد در حال بررسی است و درزمینهٔ سایر متهمان احتمالی مرتبط با این پرونده نیز تحقیقات ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، سعید رازانی دادستان خرم‌آباد اظهار داشت: شهردار خرم‌آباد به اتهام سوءاستفاده از اموال شهرداری و تصرف غیرقانونی در این اموال بازداشت‌شده است و روند بررسی پرونده و تحقیقات ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

 

,

وی با اشاره به تحقیق و بررسی پرونده فساد مالی مجموعه شهرداری خرم‌آباد افزود: به‌محض وصول گزارش جدید در راستای پرونده شهردار خرم‌آباد، مراتب اطلاع‌رسانی خواهد شد.

,

 

,

دادستان خرم‌آباد گفت: پرونده شهردار خرم‌آباد در دادسرای عمومی و انقلاب خرم‌آباد در حال بررسی است و درزمینهٔ سایر متهمان احتمالی مرتبط با این پرونده نیز تحقیقات ادامه دارد و به‌محض وصول نتیجه اطلاع‌رسانی انجام می‌شود.

,

 

,

به گزارش سفیر افلاک، شب گذشته در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی در استان لرستان، وحید رشیدی شهردار خرم‌آباد و چند نفر از مدیران حوزه شهری توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شدند.

,

 

,

پیش‌ازاین جعفر بدری رئیس‌کل دادگستری لرستان در مورد دستگیری و تعقیب تعدادی از مدیران لرستان به دلیل تخلفات اقتصادی عنوان کرد: 14 نفر از مدیران متخلف لرستان و افراد مرتبط با آن‌ها تحت تعقیب قرار گرفتند که عمده تخلفات این افراد در حوزه شهرداری‌ها و شوراهای شهر است.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه