اخبار داغ

عضو کمیته بانوان کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد:

بانوان موفق و توانمند یزدی از طریق کمیته بانوان معرفی می‌شوند

بانوان موفق و توانمند یزدی از طریق کمیته بانوان معرفی می‌شوند
عضو کمیته بانوان کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد گفت: با برگزاری همایش توانمندسازی زندگی ویژه بانوان در پارک‌های سطح شهر یزد به معرفی زنان توانمند یزدی از طریق سخنرانی و مستندسازی زندگی آنان پرداخته می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، نادره نادری در گفتگو با خبرنگار یزد رسا، در خصوص فعالیت‌های کمیته بانوان کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد با بیان اینکه این کمیته تقریبا از دو سال پیش تشکیل شده است، گفت: این کمیته با هدف افزایش مشارکت بانوان استان و توانمند سازی آنها در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و... تشکیل شده است و موجب افزایش خودباوری و خودآگاهی بانوان یزدی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزد رسا,

وی ادامه داد: در راستای استفاده از توانمندی بانوان محلات، افزایش نشاط اجتماعی و مهارت زندگی، همایش توانمندسازی زندگی ویژه بانوان در پارک های سطح شهر یزد به ویژه پارک های بانوان برگزار می‌شود و در این همایش‌ها به معرفی زنان توانمند از طریق سخنرانی و مستندسازی زندگی آنان، آموزش فرهنگ شهروندی، نمایشگاه توانمندسازی بانوان بدسرپرست و بی سرپرست و اجرای برنامه شاد و آموزشی پرداخته می‌شود.

,

این عضو کمیته بانوان کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد ادامه داد: برپایی میز مشاروه حقوقی، برگزاری کلاس‌های آموزشی و مشاوره و مهارت زندگی، راه‌ها و نحوه مقابله با آسیب‌های اجتماعی و معرفی بانوان فعال و موفق محلات و مناطق مختلف شهر در زمینه‌های مختلف جهت الگوگیری دیگر بانوان را از برنامه‌های این کمیته عنوان کرد.

,

نادری عنوان کرد: با تشکیل این کمیته و در ذیل آن تشکیل 7 کارگروه مختلف از جمله محیط زیست، ورزش، فرهنگ و هنر، کارآفرینی، پزشکی، تعلیم و تربیت و ... قصد داریم تا علاوه بر جذب بانوان مستعد و نخبه برای شکوفایی در تمامی زمینه‌ها، ارتباطات مورد نیاز برای تبدیل استعداد بانوان به کسب و کاری موفق نیز کسب شود.

,

وی ادامه داد: اکثر بانوانی که اقدام به راه اندازی مشاغل خانگی می‌کنند در خصوص بازار فروش محصولات خود دچار مشکل هستند و از این جهت تصمیم داریم با دعوت از فعالان کسب و کار و بازاریابی به صورت رایگان به برگزاری برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی برای این بانوان اقدام کنیم تا روش‌های جذب مشتری و برند کردن محصولات و از این قبیل امور به آنها آموزش داده شود و بانوان فعال در حوزه مشاغل خانگی در کسب و کار خود موفق شوند.

,

نادری افزایش میزان مشارکت بانوان در حل مسائل و مشکلات استان، آگاه سازی نسبت به مسائل و مشکلات پیرامون، ارتقاء سطح سلامت جسم و روان، ایجاد یک بانک اطلاعاتی از بانوان فعال حوزه‌های‌ مختلف و دغدغه مند در استان و انتقال تجارب افراد موفق در زمینه‌های مختلف به بانوان دیگر از دیگر اهداف کمیته بانوان برشمرد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه