اخبار داغ

امام جمعه گرمسار مطرح کرد:

حضور جهادگران در عرصه های مختلف جبرانی برای کم کاری مسئولین

حضور جهادگران در عرصه های مختلف جبرانی برای کم کاری مسئولین
امام جمعه گرمسار حضور جهادگران در عرصه های مختلف را جبرانی برای کم کاری مسئولین در انجام وظایفشان دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید علیرضا آرامی امام جمعه گرمسار در گفتگو با خبرنگار مرآت، با اشاره به حضور جهادگران در کنار مردم در حوادث و بلایای طبیعی، گفت: وقتی گروهی دچار آسیبی می شوند از همه جهات روحی و مالی در فشار قرار می گیرند و نیاز به کمک دارند که این جهادگران هستند خالصانه از زندگی خود می گذرند و برادرانه به هم نوع خود کمک می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی با بیان اینکه حضور جهادگران با روحیه همدلی و همرنگی در کنار مردم آسیب دیده باعث ایجاد روحیه، امید و آرامش در آنها می شود، تصریح کرد: حضور برادران جهادی در چنین عرصه هایی بسیار ارزشمند و کمک کار است و نقص های مدیریتی که از سوی دستگاه های مسئول وجود دارد را جبران می کند.

,

امام جمعه گرمسار وجود انگیزه الهی، ایثار و ازخودگذشتگی  را از ویژگی های جهادگران دانست و اضافه کرد: جهادگران زندگی و و خانواده خود را رها می کنند تا در راستای رضایت خداوند به اسلام و هم نوع خود خدمت کنند.

,

آرامی، با اشاره به اینکه خدمت به دیگران برای جهادگران سخت نیست بلکه برای کسی که روحیه ایثارگری نداشته باشد سخت است، افزود: برای یک ایثارگر، جهادگری اوج لذت است لذتی که یک جهادگر از کارش می برد بالاتر از لذتی است که در تفریح با دوستانش می توانست ببرد.

,

وی با بیان اینکه روحیه ایثارگری در مردم کشور بسیار دیده می شود، اظهار کرد: قبل از اینکه اردوهای جهادی به این سبک فعال شود، بسیاری از افراد به سرانجام آن امیدوار نبودند اما وقتی شروع به کار شد، دیدند چقدر جوانان استقبال می کنند.

,

امام جمعه گرمسار با اشاره به اینکه مردم و جوانان  کشورمان راغب به فعالیت های جهادی هستند و روحیه ایثارگری و جهادگری خود را بارها نشان داده اند، تصریح کرد: اخیرا در همان سیل مناطق مختلف کشور این روحیه جهادگری را مشاهده کردیم.

,

آرامی، ادامه داد: افرادی هستند که ظاهرشان نشان نمی دهد افراد ایثارگری باشند اما وقتی فضایی فراهم می شود همان افراد با عشق و علاقه وارد میدان می شوند و به هم نوع کمک می رسانند.

,

وی با بیان اینکه خداوند نیز در قرآن کریم بسیار به جهاد تاکید کرده اند، گفت: آیات جهاد در قرآن کریم بسیار فراوان است و خداوند مومنین را تشویق به جهاد کرده و می فرمایند آنهایی که در راه ما جهاد کنند و جهادگر باشند ما راه های سعادت و نجات را به روی آنها باز می کنیم.

,

امام جمعه گرمسار تاکید کرد: امام خامنه ای نیز بارها مشوق گروه های جهادی بودند و دیگران را نیز تشویق می کنند که از گروه های جهادی حمایت کنند و به آنها میدان دهند.

,

آرامی خاطر نشان کرد: طبق دیدگاه امام خامنه ای، در مسائل فرهنگی این گروه های جهادی هستند که می توانند کار را پیش ببرند و اگر گروه های جهادی فرهنگی نباشند واقعیت این است که کسی کار و حرکت خاصی نمی کند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه