اخبار داغ

همزمان با دهه ولایت صورت گرفت؛

مدرسه 12 کلاسه خیر ساز در کوهبنان افتتاح شد

مدرسه 12 کلاسه خیر ساز در کوهبنان افتتاح شد
با همت والای خانواده مرحوم «دکتر محسن بهدشتی » مدرسه ۱۲ کلاسه در کوهبنان پس از زلزله شب یلدای سال ۹۶ احداث گردید و زمینه برای رشد و تعالی داش آموزان ابتدایی شهرستان در سال جاری رقم خورد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛با حضور جمعی از مسئولین کشوری ، استانی ، شهرستان کوهبنان و خانواده مرحوم بهدشتی ظهر امروز مدرسه ۱۲ کلاسه شادروان «دکتر محسن بهدشتی» شهر کوهبنان افتتاح شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛,

در این مراسم سید محمد رضا حسینی مدیر آموزش و پرورش کوهبنان ضمن تبریک دهه ولایت گفت: با همت والای خانواده بهدشتی مدرسه ۱۲ کلاسه در کوهبنان پس از زلزله شب یلدای سال ۹۶ احداث گردید و زمینه برای رشد و تعالی داش آموزان ابتدایی شهرستان رقم خورد.

,

وی افزود: قطعا سالیان سال دانش آموزان کوهبنانی در این فضای آموزشی مسائل دینی ، علمی و فرهنگی را فرا خواهند گرفت که خانواده بهدشتی شریک این ثواب خواهند بود .

,

مدیر آموزش و پرورش کوهبنان تاکید کرد: دانش آموزان کوهبنان از استعداد ویژه ای برخوردار هستند که کسب رتبه های برتر در مسابقات قران و معارف اسلامی ، فرهنگی ، هنری ، ورزشی ، المپیادها گویای این حقیقت است .

,

وی ابراز داشت : در زلزله شب یلدای سال ۹۶ تعدادی از واحدهای آموزشی خسارت جدی دیدند که با تلاش های انجام شده تعدادی از این مدارس با کمک های دولتی و خیرین در حال احداث هستند که برای ادامه کار نیاز به مساعدت بیشتر خیرین داریم .

,

در ادامه علی بهدشتی گفت: همگان باید در مسیر مدرسه سازی فعالیت کنند یادمان باشد ما هیچ چیز نمی توانیم از دنیا همراه خودمان ببریم پس بهتر است در راستای مدرسه سازی گام برداریم چون نسبت به نسل های آینده وظیفه داریم .

,

وی خاطر نشان کرد: دانش آموزان باید تلاش کنند که آینده بتوانند خدمتی اثر گذار داشته باشند که این مهم‌با خوب درس خواندن ، پژوهش و تحقیق رقم می خورد.

,

در ادامه معاونت پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بیش از دو میلیارد و چهار میلیون تومان هزینه ساخت این فضای آموزشی شده که اثر ماندگار خانواده بهدشتی است.

,

وی تاکید کرد: یکی از راه های جاودانگی، اثر کار خیر ماندگار است آن هم اگر کار خیر در راستای گسترش فرهنگ‌ اصیل اسلامی و ایرانی باشد موثرتر است .

,

حسین براهویی بیان داشت: مدرسه محلی برای شناسایی استعدادهای نهفته دانش آموزان و تلاش در راستایی شکوفایی این استعدادها است.

,

انتهای پیا م/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه