اخبار داغ

امام جمعه اسلام‌آبادغرب:

حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم برکات بسیاری دارد

حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم برکات بسیاری دارد
امام جمعه اسلام‌آباد غرب گفت: حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم برکات بسیاری دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت‌الاسلام محمدطه مهری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز در خصوص خدمات گروه‌های جهادی بسیجی اظهار داشت: چند سالی است که گروه های جهادی در قالب بسیج و جوانان و نوجوانان انقلابی در عرصه های مختلف حضور دارند و به مردم مناطق محروم خدمات رسانی می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی افزود: این گروه های جهادی با حضور اقشار مختلف از دانشجویان، طلاب، اساتید، پزشکان بسیجی و... طی چندسال اخیر مناطق محروم و آسیب‌پذیر کشور را از قبل شناسایی می‌کنند و با استفاده از فرصت هایی که به درس و کار آنها نیز آسیبی نرسد، چون تابستان و ایام تعطیلات نوروز در مناطق محروم حاضر شده و با هماهنگی و همکاری دستگاه های مربوطه انصافا خدمات خوبی را به مناطق مذکور ارائه می‌دهند.

,

حجت الاسلام مهری با اشاره به خدمات این گروه های جهادی بسیجی گفت: این گروه ها خدمات متنوعی را به مناطق محروم از جمله روستاها و نقاط آسیب پذیر حاشیه شهرها ارائه می کنند که از آن جمله می توان به خدمات عمران و آبادانی چون ساخت مساجد و حسینه، تعمیر و ساخت مسکن برای فقرا و محرومین، خدمات درمانی چون ساخت و تجهیز درمانگاه و خدمات آموزشی چون ساخت مدرسه اشاره کرد.

,

وی افزود: این گروه ها خدمات خوبی نیز در حوادثی چون سیل و زلزله داشته اند که بیشتر محسوس و ملموس است و ما به عینه حضور این گروه های خودجوش و آتش به اختیار بسیجی و جهادی را در سرپل ذهاب و سایر مناطق زلزله زده چون ثلاث باباجانی و ازگله دیدیم و خدمات قابل توجهی هم ارائه کردند.

,

امام جمعه اسلام‌آبادغرب اشاره‌ای نیز به خدمات این گروه‌ها در سیل امسال داشت و ادامه داد: در سیل اخیر ما هر جا که سر می زدیم و در جای جای مناطق سیل زده کشور به ویژه پلدختر لرستان که آسیب بیشتری دیده بود، ردپای این گروه‌های جهادی بسیجی با تفکر انقلابی و اثرات و خیرات و برکات آن مشاهده می شد.

,

وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در خصوص این گروه های بسیجی تاکید کرد: این پیام حضرت آقا و تاکیدات و بیانات بسیار راهگشا و عمیق ایشان حجت را بر همگان تمام کرد.

,

حجت الاسلام مهری افزود: این پیام نشان می دهد که این حرکات جهادی گونه گروه‌های بسیجی جهادی مورد تایید و پشتیبانی حضرت آقا است.

,

وی ضمن تشویق جوانان انقلابی و بسیجی به پیوستن به این گروه های جهادی گفت: هم اکنون با توجه به تحریم ها دولت و کشور با مضیقه هایی روبرو است، لذا بهترین کار برای عبور از تحریم ها، شکست دشمن، رسیدن به همدلی و یگانگی و اعلام حمایت از نظام اسلامی این است که ما منتظر نباشیم که تنها دولت و ادارات بخواهند برای ما کاری کنند.

امام جمعه اسلام‌آبادغرب افزود: همین جوانان بسیجی جهادی انقلابی خوش‌فکر و آتش به اختیار می‌توانند به کمک محرومین، فقرا و اقشار آسیب‌پذیر بشتابند و در جهت آبادانی، کمک و یاری رساندن به نظام اسلامی خدمات خوبی را ارائه دهند.

,
,
,

وی تاکید کرد: وظیفه دولت، مسئولین و نهادها این است که تا آنجایی که می توانند این گروهها را کمک کرده و با این‌ها همراه و همدل شده و مانعی سر راه آن ها ایجاد نکنند.

,

حجت الاسلام مهری افزود: دولت و مسئولان ‌این گروه‌ها را به ساز و کار و بروکراسی دست و پا گیر اداری نکشانند و واقعا فضا را برای آنها فراهم کنند.

,

وی ادامه داد: هر چند که این گروه های جهادی بسیجی بدون چشمداشت مادی در این مناطق حضور پیدا می کنند، اما وظیفه دستگاه ها این است که به اینها کمک کنند و هم افزایی داشته باشند که تاثیر فعالیت اینها با کمک این دوایر دولتی و نهادها بیشتر شود.

,

امام جمعه اسلام‌آبادغرب گفت: همچنین اگر امکانات این گروه ها ۷۰ تا ۸۰ درصدی است، نهادها به آنها کمک کنند که از امکانات ۱۰۰ درصدی بهره مند شده و خیرات و برکات آن برای منطقه هدف باشد.

,

وی تاکید کرد: وظیفه همگان اعم از مسئولین، نهادها و دولت این است که این گروه های خودجوش بسیجی و جهادی را کمک کرده و فضا را برای آنها هموار کنند تا بتوانند بیشتر و بهتر کمک رسانی کنند و خیرات و برکات آن ها در جای‌جای میهن اسلامی ساری و جاری باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه