اخبار داغ

6 کشته و زخمی در تصادف جاده درگز به لطف آباد

6 کشته و زخمی در تصادف جاده درگز به لطف آباد
مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان درگز گفت: در اثر تصادف یک دستگاه پراید با یک دستگاه پراید وانت در محور مواصلاتی درگز به لطف آباد 2 نفر کشته و چهار نفر زخمی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید بیرجندی در گفتگو با صبح توس؛ از وقوع یک تصادف دلخراش در محور مواصلاتی درگز به لطف آباد خبر داد و اظهار کرد:  در اثر تصادف شاخ به شاخ یک دستگاه پراید با یک دستگاه پراید وانت در نزدیکی ورودی تونل گلخندان، متاسفانه یکی از همشهریان عزیز ما در لحظه جان باخت!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود:یکی دیگر از مجروحین این حادثه بلافاصله توسط پرسنل اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) درگز انتقال یافت، قلب نامبرده در اثر شدت جراحت برای لحظاتی از کار ایستاد که با انجام CPR مجددا احیا شد، اما شدت تصادف به حدی بود که پس از ساعاتی این همشهری هم جان به جهان آفرین تسلیم کرد.

,

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت درگز گفت: دو نفر دیگر از مسافران خودروهای آسیب دیده دچار شکستگی قفسه سینه و شکستگی زانو شده بودند که پس از مداوای اولیه توسط خودروهای امدادی به مشهد اعزام شدند.

,

بیرجندی همچنین خاطرنشان کرد: این تصادف دو مصدوم دیگر هم داشت که خوشبختانه مصدومیت آنها سطحی بود و با انجام مداوای سرپایی از بیمارستان مرخص شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه