اخبار داغ

در راستای حفاظت از محصولات باغی در فصل برداشت خرما؛

گشت های رضویون عامل ثبات امنیت در منطقه شرق راه اندازی شد

گشت های رضویون عامل ثبات امنیت در منطقه شرق راه اندازی شد
جلسه ساماندهی گشت های رضویون در جهت رفاه مردم در فصل برداشت خرما با تعامل سپاه و نیروی انتظامی در محل دفتر فرماندهی انتظامی شهرستان ریگان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ .به نقل از راه آرمان؛ ظهر امروز حمیدرضا تاج آبادی فرمانده انتظامی ریگان در جلسه ساماندهی گشت های رضویون گفت : گشت های رضویون در جهت پیشگیری از جرائم و سرقت ها فعال تر می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛,

وی با اشاره به تعامل ناجا و سپاه در ماموریت های محوله افزود : فعالیت گشت های رضویون در جهت ایجاد امنیت است که با حمایت انتظامی و قضایی همراه هستند .

,

تاج آبادی ضمن بیان برخی از جرائم و آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان تصریح کرد : با توجه به فصل برداشت خرما برخورد با سارقین در دستور کار پلیس و بسیج قرار دارد.

,

یدالله بلوچی نیر در ادامه این جلسه با تبریک اعیاد قربان و غدیر اظهار داشت: بهترین راهکار در جهت مقابله با عملیات روانی دشمن و نفوذ بیگانه ، تزریق امید در جامعه است.

,

جانشین فرمانده سپاه شهرستان ریگان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد : جوانان آماده پذیرش مسئولیت های بزرگ و سنگین در نظام باشند.

,

وی افزود : هدف سپاه و ناجا خدمت به مردم بوده و لازمه به نتیجه رسیدن گشت های رضویون تعامل و همکاری این دو نهاد انقلابی است .

,

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ریگان در پایان اشاره ای به احترام ، اعتماد و اطمینان بخشی به بسیجیان داشت و تصریح داشت: ارزش بسیجی و تفکر انقلابی در اهداف والای نظام موثر است.

,

فرمانده انتظامی ریگان در پایان خاطر نشان کرد : هم پوشانی ماموریت های ناجا از دیگر اهداف گشت رضویون است لذا امیدواریم همکاری و تعامل حوزه ها و پایگاه های بسیج با پلیس های تخصصی و کوپ باعث ارتقاء امنیت پایدار در شهرستان شود.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه