اخبار داغ

تابستانی به رنگ خودسازی برای دانشجویان جنوبی؛

اردوهای جهادی «علاونه فای» مکانی برای ساختن مردانی مقاوم

اردوهای جهادی «علاونه فای» مکانی برای ساختن مردانی مقاوم
دانشجویان جهادگر جنوب کرمان در اردوی ۱۰روزه خود در شهرستان حمیدیه روستای”علاونه فای”حضوریافتند و تیم‌های تخصصی عمرانی با توجه به ضرورت‌هایی که در مناطق شناسایی کردند اعم از کاشی کاری،بنایی،لوله کشی،برق کاری را انجام دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از راه آرمان؛سالهاست که جوانان انقلابی کشورمان در ایام مختلف خصوصا در تابستان برای زدودن محرومیت کمرهمت می بندند و راهی روستاها و مناطقی می شوند که از نبود امکانات اولیه رنج می برند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛,

ظهر تابستان است و خورشید آنچنان بی رحمانه بر زمین می تابد که بوی آسفالت به مشام می خورد و همین گرما باعث شده تا در تابستان داغ خوزستان مردم از هر فرصتی برای تنفس هوایی تازه تر به مناطق خوش آب و هوا بروند اما امسال جهادگران سراسر کشور برای زدودن غبار سیل و محرومیت در این شهر ساکن شدند.

,

در میان تمام هیاهو ها و دغدغه های روزمره زندگی، مردمانی پیدا می شوند که دنیا را از دیدی دیگر نگریسته و تعطیلات تابستان خود را به صورت متفاوتی سپری می کنند. اردوهای جهادی فرصتی برای ساختن است، سازه ای نه تنها از جنس آجر و سیمان بلکه فرصتی است برای خودسازی و خودباوری.

,
 
,
, ,

دانشجویان جهادگر جنوب کرمان در اردوی ۱۰روزه خوددر شهرستان حمیدیه روستای”علاونه فای”حضوریافتند و تیم‌های تخصصی عمرانی با توجه به ضرورت‌هایی که در مناطق شناسایی کردند اعم از کاشی کاری،بنایی،لوله کشی،برق کاری را انجام دادند.

,

دانشجویانی که در قالب اردوهای جهادی با هدف سازندگی در روستاهای محروم حاضر می شوند و چند روزی با تلاش فروان برای آبادانی این روستا و کمک به مردم و اهالی این مناطق خدمت می کنند.

,

در میان جوانان جهادگر فرقی نمی کند پزشک باشی یا مهندس، طلبه باشی یا بسیجی همه با هم دست به دست هم می دهند و چند روزی مسافر روستاهایی می شوند که مردم را با خدمت خود خوشحال کنند

,
, ,

در این گرمای تابستان جوانان زیادی در بخش ها و روستاها مشغول خدمت به مردم محروم هستند و نشان می دهد این جوانان در مسیر همان شهدایی قدم گذاشته اند که در راه خدمت به وطن جان خود را تقدیم کردند و راهشان را ادامه می دهند.

,

جهادگرانی که با اخلاص و ایمان کمک به همنوع خود را بهترین برنامه اوقات فراغت در تابستان می دانند و از دل و جان مشغول خدمت رسانی هستند.

,

شاید این بخش از زندگی جوانان جهادگر هم قسمتی از دانشگاه باشد، بخشی که دانشجویان را به سمت نزدیکی به خدا دعوت می کند و دانشجویان در این فرصت چند روزه بیشتر می توانند خود را بشناسند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه