اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه پاسداران در یادواره 620 شهید طالقان:

سرنگونی پهپاد آمریکایی نقل محافل انگلیس و آمریکا شد/ اعتراف دشمن به لزوم تشکیل قدرتی بازدارنده علیه اقتدار ایران/ دولت ها بودجه را با خام فروشی نفت تامین می‌کنند!

سرنگونی پهپاد آمریکایی نقل محافل انگلیس و آمریکا شد/ اعتراف دشمن به لزوم تشکیل قدرتی بازدارنده علیه اقتدار ایران/ دولت ها بودجه را با خام فروشی نفت تامین می‌کنند!
سردار علی فدوی گفت: کسی در دنیا تصور نمی کرد علاوه بر دستگیری سربازان آمریکایی، ایران کشتی انگلیس را توقیف و پهباد آمریکایی را سرنگون کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، جانشین فرمانده سپاه پاسداران ظهر امروز در یادواره 620 شهید طالقان در استان البرز گفت: در طول تاریخ ایران برکتی به اندازه انقلاب اسلامی سراغ نداریم که خیرات و برکات آن برای عموم قابل مشاهده است و باید شکرگذار این جنبش بزرگ باشیم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
سردار علی فدوی با اشاره به اینکه به نام شهدا جمع می شویم که برای خودمان خیراتی دست و پا کنیم، افزود: خداوند شهید را در مرتبه ای قرار داده است که دست هیچ کدام از ما به آن نمی رسد و امروز حتی یک شهید می تواند دست ما را بگیرد. 
,
 
,
وی اظهار داشت: در احادیث شیعه درباره مقام شهدا موارد فراوانی ذکر شده است اما والاترین حدیث تاریخ شیعه وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ است و این روایت قوی ترین سند شیعه خواهد بود.
,
 
,
سردار فدوی تصریح کرد: تسلی بخش ترین عبارتی که برای خانواده شهدا وجود دارد این است که خداوند خطاب به شهید می فرماید من جانشین تو بین اهل بیت تو هستم و هر که آنها را خشنود کند مرا خشنود کرده است. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه خداوند می فرماید هر که خانواده شهید را خشمگین کند مرا به خشم آورده است، گفت: هر شهیدی 70 هزار از اهل بیت خود و 480 همسایه اش را شفاعت می کند. 
,
 
,
جانشین فرمانده سپاه پاسداران افزود: باید امروز در برابر خون شهدا نسبت به ارزش های انقلاب اسلامی مُصر باشیم و شیرین ترین داشته خود یعنی جان را فدای آن کنیم، همانگونه که بیش از 200 هزار نفر جان خود را فدای ارزشهای اسلام کردند. 
,
 
,
سردار فدوی اظهار داشت: متاسفانه ارزش های اسلامی از طرف کسانی فراموش می شود که مسئول عدم فراموشی آن هستند زیرا عده ای شهادت و ارزش ها را حکم بعد از انقلاب می دانند درحالیکه خداوند ارزش ها را در قران مشخص فرموده و تاکید دارند که باید حافظ آنها بود.
,
 
,
وی تصریح کرد: امروز خواهر، دختر، همسر و مادران شهدا باید برای رفع معضل بی حجابی در جامعه به میدان بیایند زیرا این عرصه مختص به مردان نیست و آمریکایی ها و دشمنان شیطان صفت ایران درصدد هستند عفت را از جامعه ما بگیرند. 
,
 
,
سردار فدوی گفت: خانم ها می توانند سد شکن بی حجابی باشند زیرا در اصل انقلاب اسلامی چندین بار بانوان عرصه سد شکنی را در دست گرفتند که می توان به 17 شهریور اشاره کرد که خانم های مسلمان کشور به تنهایی در سراسر کشور تجمع اعتراضی کردند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) سه بار اعلام کردند زنان رهبر مردها در انقلاب اسلامی هستند، افزود: امروز به نظر می رسد مرد میدان مبارزه با بی حجابی و بی عفتی های موجود در جامعه باید زنان، به ویژه خانواده شهدا باشند تا شیطنت پیچیده شیطان های بزرگ و کوچک را خنثی کنند. 
,
 
,
سردار فدوی اظهار داشت: طی 40 سال خداوند به وعده خود عمل کرده و پیروزی هایی نصیب انقلاب اسلامی شده است زیرا دلدادگان خدا و اسلام با شوق وافر به میدان پاسداری از انقلاب اسلامی حتی به قیمت جانشان رفتند. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه خداوند وعده داده است در دعوای حق و باطل، پیروزی با حق است به شرطی که عرصه حق به وظایف خود عمل کند، تصریح کرد: از روز نخست انقلاب اسلامی تا امروز که دشمن وارد عرصه عداوت با ایران شده است همچنان شاهد شهادت جوانان عزیزمان هستیم و به شرط خداوند عمل کرده ایم، این روند در مقابل عزت و سربلندی را برای ما به ارمغان اورده است. 
,
 
,
سردار فدوی گفت: مسئولین برای حل مشکلات اقتصادی که در شان خانواده شهدا و مردم انقلابی نیست، به میدان نیامده اند، اگر چیزی حل نشده است به دلیل بی توجهی متولیان امر خواهد بود و صرفا چه کنم چه کنم می گویند، امام (ره) همان سال های نخست انقلاب اعلام کردند نباید خام فروشی نفت انجام شود اما طی 40 سال تمام دولت ها در برنامه های خود آورده اند که باید خام فروشی را کنار بگذاریم در حالیکه در عمل همچنان شاهد خام فروشی نفت هستیم. 
,
 
,
وی افزود: رئیس جمهور کنونی آمریکا اعلام کرد که ایرانی ها را به این کشور راه نخواهیم داد اما در نامه یک دانشمند خطاب به ترامپ آمد: آن چیزی که از دانش و علم آمریکا بر سر زبان ها است به ایرانی هایی باز می گردد که در آن سکونت دارند، در نتیجه با کوچ دانشمندان ایرانی علم و دانش نیز از آمریکا رخت بر می بندد. 
,
 
,
سردار فدوی اظهار داشت: پیش از انقلاب ادبیات شهادت در بین جامعه وجود نداشت و مفاهیم اربعین حسینی و پیاده روی بین مردم تبیین نشد اما امروز نماز جماعت و اعتکاف پر شود برگزار می شود و شور و حال مردم را در مسائل ارزشی شاهد هستیم. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه ادبیات سخنان رهبری از ابتدای سال 98 تا کنون نشان از بشارت های بزرگی در گام دوم انقلاب دارد، تصریح کرد: امروز خیل عظیم بسیجیان انقلاب اسلامی به تمام معنا پای کار هستند  و حتی در سوریه نیز شاهد بودیم مردانه به میدان رفتند. 
,
 
,
سردار فدوی گفت: بیگانگان به مقابله ایران با اتحاد شیطان بزرگ علیه انقلاب اسلامی اعتراف می کنند و سرنگونی پهپاد آمریکایی نقل محافل انگلیس و آمریکا شده است و می گویند موشک پدافند هوایی ایران یک موشک استثنایی و خارق العاده است در حالی که قسمت کوچکی از این نوآوری ها به همت جوانان و غالب آن با عنایت خداوند انجام می شود. 
,
 
,
جانشین فرمانده سپاه پاسداران در خاتمه خاطر نشان داشت: کسی در دنیا تصور نمی کرد علاوه بر دستگیری سربازان آمریکایی، ایران کشتی انگلیس را توقیف و پهباد آمریکایی را سرنگون کند اما امروز دشمن اذعان دارد به معنای واقعی باید به دنبال قدرتی بازدارنده علیه ایران باشد و ما در مرحله سوم اقتدار و توانایی هستیم. 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه